![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ალბათ ვისაც ტურბინიანი სუბარუთი უვლია უველას უნდა ყფრო ძლიარი ძრავი ჰქონდეს,
სულ რაღაც 1000 $-ად 320 ცხენამდე თავისუფლად ავალთ, მაგრამამ დროს საშინლად მცირდება ძრავის რესურსი და რა უნდა ვნათ რომ უფრო მეტი ცხენები ამოვიღოთდა ამასთან ერთად ძრავის რესურსი ერთი შეჯიბრით არ ამოიწუროს?? ამისთვის 3-4 K მარადმწვანე ძრავის კვების სისტემისთვის თუ ვინმეს აქვს ამისთვის 7000 $$ შეუძლია 2.8-დ აქციოს თავისი ძრავი, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() მაგრამ ამის შემდეგ კარობკაზე დასცეპლენიაზე პასუხს არავინ აგებს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 24th April 2010 - 21:41) [snapback]123908[/snapback] დიზელი სულ სხვა ოპერიდანაა ასე რომ მაგის პორშნები ბენზინზე არ წავა. თანამედროვე დიზელების უმეტესობას წვის კამერე თვითონ პორშინშია გაკეთებული. ვნახე დიზელის პორშინები და უსაშველოთ მძიმეა , თან მაღალია , ზედა კოლცოს მერე 1 სანტიმეტრი იქნება , სიმაღლეს დაარეგულირებ არ არის პრობლემა ,ტოკარს გააჩარხინებ , წვის კამერასაც დაარეგულირებ , მაგრამ ბერათ მძიმე პორშინებია და არ ღირს ჩალიჩი ციტატა(maxouni @ 25th April 2010 - 11:29) [snapback]124057[/snapback] ეგ გილზები დარტონის ნაწარმი და თითო ღირს 100$ მაგრამ იმდენად მძიმეა რომ თავის ჩამოტანიანად შეიძლება 170–მდე ავიდეს ეეხ რას დაგვამშვენებდა 10000$ მაგ საქმისთვის ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |