![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ცოტა ჩაინიკური კითხვა გამოდის, მაგრამ მაინც დავსვავ
![]() ძველ ფორიკებს და ლეგასებს უამრავი შლანგი ჰქონდა დაერთებული კოლექტორზე და დიდი არჩევანი იყო ბუსტმეტრის შეერთების, ახალ ფორიკაზე კი ასე არაა... ხოდა იქნებ მირჩიოთ სად უფრო უკეთესია დატჩიკის დაერთება?? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
მანდ მხოლოდ ერთ ადგილს ვხედავ მაგის შესაერთებლად, ვხადნოი პაუკიდან ქვევით მოღრეცილ რკინაზე რო შავი შლანგია წამოცმული. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Apr 26 2010, 09:15) [snapback]124436[/snapback] PAINKILLER მანდ მხოლოდ ერთ ადგილს ვხედავ მაგის შესაერთებლად, ვხადნოი პაუკიდან ქვევით მოღრეცილ რკინაზე რო შავი შლანგია წამოცმული. მეც ეგ ვიფიქრე, ეგ შლანგი მგონი წნევის დატჩიკზე მიდის კაკრაზ ![]() ![]() მეორე ვარიანტია ბაიპასის კლაპანის აქტუატორში შემავალი შლანგი... ეგ ორივე შლანგი საკმაოდ სქელია და ტრაინიკიც ეგეთივე სქელი უნდა დავაყენო და ეგეთივე სქელი შლანგი უნდა გავჩითო დამაგრძელებლად.... თვითონ ტაიმერს კი წვრილი სილიკონის შლანგი მოყვება თავისი წვრილი ტრაინიკით, სოლენოიდის შლანგებზე ჯდება ხოშიანად, მაგრამ იქ მარტო დადებითი წნევაა და ისიც მხოლოდ გაზდაჭერილზე, ხალასტოიზე 0-ს აჩვენებს და რეზკად აშვებულზე კი ოვერბუსტზე მიდის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |