გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 26 2010, 17:09
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
იტოგში გუშინ ვუყურე დისკავერიზე
პროფესიონალური დრაგსტერების გამოსვლებს, თან მექანიკოსებიც იყვნენ და ბაზრობდნენ ყველაფერს მანქანები იყო მანდ ისეთები რომელიბიც 402 მეტრს გადიან 5 წამში და ყოველი გასვლისას აკეთებდნენ ძრავებს და ერთერთი შემთხვევა იყო ისეთი რომ დადნა პორშინი და იყოგში არავის დაუწყია მანდ ბაზრი როგორც საქართველოში იციან პროფესორებმა ვაიიიი პორშინი დადნა იმიტომ რომ სუბარუ ბანძია ძრავები არ უვარდა ან წისოლის ბენზინი არ ვარგაო ხო და ვიღაცა 25 წლის გამოცდილმა დრაგსტერმა მექანიკოსმა დაიწყო ბაზარი მოდით მაზიანიო რომ 1 რიგში ეგ არისო ბენზონასოსი ბრალიო რომ ვერ მიაწოდა ბენზინი რომელიღაცა პორშინშიო ეგრევე გახსნეს ძრავი ნახეს ბენზონასოსი სხვათაშორის HKS-ის ფირმის იყო დოხ....ია რომ ღირს ისეთი ბენზონასოსები საწვავის მაგივრად ასწავდნენ ნიტრო მეტანს ხო და გაბრედილა წამით ეგ რაღაცა ბენზონასოსი და არასწორი პადაჩის გამო გადახურდა პორშინი და დადნა მეორე დღეს იყო მეორე დრაგი და ისევ იგივე რამე მოხდა ტიპმა ეხლა ვიციო რისი ბრალიც იქნებაო 2 ეგ არისო არასწორი ჰაერის პადაჩის გამოვო ნაგნეტატელი ტურბინის გახსნეს და ერთი დროსელი უბერავდა რა ტიპმა იბაზრა თუ ჰაერი არ შედისო, თუ მანქანის ძრავში არ შედის საკმარისი ჰაერიო ესეიგი რაც მეტი ჰაერი შედისო ძრავსიო მით უფრო მეტს გაიწევსო მანქანაო ანუ მეტ ჰაერს დაწვავსო და თუ არ მიეწოდაო დედა ეღვენბაო აქედან გამომდინარე აბა მითხარით სუბარუს ძრავიააა ბანძიიი თუ ჩვენ ვუვლით მაგას ბანძურად? მე არცერთხელ არ შემიმოწმებია ჩემი ბენზონასოსი სუ მაგრად აწვდის ბენზინს თუ არა ან ინტერქულერი ცხელდება თუ არა და რამდენად ცივ ჰაერს აწვდის ის ძრავში ბიუჯერი იყო 1 მანქანის დრაგზე გასვლის მარტო (მანქანის ფასი მილიონებია, მე ვამბობ მარტო ნაწილების ფასი რაც დაიხარჯებოდა მაგ 2-3 დღის განმავლობაში) 200-300 ათასი ევრო ეგ თემა იმიტომ დავწერე რომ ზოგი ჩაინიკი რომელსაც დაჟე ცუბარუ ან სუბარი არ უნახია ან შეხება არ ქონია ამას რომ გაიძახის და ამბობენ სუბარუს ძრავები ბანძი არისო ნერვებს მითხრიან |
|
|
|
![]() |
Apr 26 2010, 12:20
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 |
ციტატა(Attic @ 26th February 2010 - 22:59) [snapback]97425[/snapback] და რა გამოდის საბოლოოდ? მანქანა გამართლებაზეა? თუ მაინც აპარატურული პრობლემების გამო ხდება ეგ ყევლაფერი? რატომ ისტუკება მაშინ 99% მანქანები 100,000 გარბენის მერე? და 1%-ი მხოლოდ და მხოლოდ 100,000 კმ-ზე ნაკლები გარბენით? ესეიგი რაღაცაშია საქმე ხო? ისევ და ისევ ვფიქრობ რომ ყველაფერი არის მართლაც 1 ბენზონასოსის ბრალი 2 ჰაერის პადაჩის ბრალი (თუნდაც ვოზდუხამერის ერორების და გაცხელებული ინტერქულერის ბრალი) ყველაფერი გამართლებაზე და მათ შორის მანქანაც ძრავს დასტუკვის მიზეზი შეიძლება ბევრი მიზეზით მოხდეს: 1. ბენზონასოსი 2. არასრული წვითაც 3. დაბრედილი და გაუმართავი ზეთის ნასოსითაც. ეგ ჭირდა ჩემს მანქანას ზუსტად, მაღალ აბაროტზე ზეთი ნორმალურად არ ცირკულირებდა ძრავში. ამიტომაც ვათრიე ევაკუატორით ჩემი მანქანა ფოთის ტერმინალიდან შოთას (SUB 300) "გარაჟამდე" სუბარუს ძრავის გამძლეობაზე ვერაფერ ცუდს ვერაფერს ვიტყვი რადგან 2.0-დან 280 ცხენს რომ ღებულობ და ამ დროს ბუსტი 1.0. Mitsubishi Galant VR-4-ს ძრავი 2.5-ია და 0.5 აქვს ბუსტი მაქსიმალური (სტოკს). ამავე დროს VR-4-ის მძღოლები მაქსიმი 1.0 ან 1.1-ზე ბუსტავენ და გული უსკდებათ მატორმა სტუკი არ აიკიდოს, მაშინ როცა ლეგასის (MT) სულ 1.0-ზე ბუსტავს. -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
|
Attic ახალი ამბავი Feb 26 2010, 17:09
Baal ჰეჰე, მე შემოწმებუ... Feb 26 2010, 17:21
mtiuli
![]() ![]() |