გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Mar 8 2010, 20:19
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 49 რეგისტრ.: 8-March 10 მომხმარებელი № 882 |
მოგესალმებით ყველას, მოკლედ მაინტერესებს კონტროლერის დაყენება რამდენად რთულია...ისე ელექტრო კონტროლერები ბევრად ძვირებია, ვიდრე მექანიკური და გარდა იმისა რო მექანიკური წნევას კარგად ვერ იჭერს, სხვა განსხვავება რაშია ელექტროსა და მექნიკურს შორის?
და დაყენების პროცედურა რომლის უფრო რთულია? |
|
|
|
![]() |
Apr 28 2010, 23:55
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(RACKER @ 29th April 2010 - 00:38) [snapback]126161[/snapback] მატორს თუ ხმა არ აქ და უპრობლემოდ მუშაობს. პლიუს კიდე ტურბინაც თუ კარგათ მუშაობს იმ შემთხვევაში. არამარტო ეგ, მთავარია ბენზინის მიწოდების სისტემა როგორია რომ სმესი არ გაუღარიბოს, თორემ 5 წუთში დასტუკავს |
|
|
|
gio_155Q4 ბუსტ კონტროლერის დაყენება Mar 8 2010, 20:19
bako დაყენება მარტივია,... Mar 8 2010, 20:47
gio_155Q4
![]() ![]() |