![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 29-April 10 მომხმარებელი № 1,068 ![]() |
BBS Le Mans R 17
წინები 8.5 J უკანები 9.5 J (ორიგინალები made in Japan !!!) საბურავები 2 თითქმის ახალი Bridgestone Blizzak LM ( ზამთრის High Performance ) 225/45 და 2 Pireli Zero Rosso 245/40 ბოლტები 5X100 ზე !!! ფასი 850 ლარი !!! 877506665 გაგა p.s. ერთ-ერთი ყველაზე მაღალ ხარისხიანი და ძვირფასი დისკია მსოფლიოში ! ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 29-April 10 მომხმარებელი № 1,068 ![]() |
Baal
სხვა და სხვა წონა მარჯვენა და მარცხენა საბურავს შორის ხო არა ... მანქანას ადგილიდან როცა იძვრება აქტიური ცენტრალური დიფერის შემთხვევაში მაბრუნებელი უფრო მეტი უკანა ბორბლებზე გადააქ თუ არ ვცდები ... ანუ 50 / 50 მუდმივად არა ... თუ 50/50 დაბლოკილი არა მაშინ რა აზრი აქ წინა და უკანა ბორბლებს შორის სხვაობას როგირ რაღაც გამოდის იცი ... ყველა ბორბალზე 25 25 25 25 % უნდა იყოს მოდება მუდმივად მაგ სხვაობას რო აზრი ქონდეს ... თუ უკან ბორბლებს ჭირდება მაბრუნებელი 70 % რა მნიშვნელობა აქვს რა საბურავი აყენია იმ მომენტში ელექტრონიკა საზღვრავს რო 70 უნდა წინებს რჩება 30 ... რა შუაშია ამ შემთხვევაში ნაგრუზკებს შორის სხვაობა წინა და უკანა ბორბლებს შორის ... თანაბარი ნაგრუზკა ვერანაირად ვერ იქნება წინასა და უკანას შორის ... |
|
|
![]() ![]() |