![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 29-April 10 მომხმარებელი № 1,068 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Apr 29 2010, 19:38) [snapback]126464[/snapback] Matador ლოოოლ ბიჯო გასწრება გამოსწრებაზე აქ ვიბაზროთ http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...t=0&start=0 თორე დაგვბანენ ![]() ისე მართლა კარი ახალი მოდელი რაა, უბრალოდ მეტი კონტრასტი გააკეთეს ახალ მოდელებში STi-ებსა და ჩვეულებრივ ტურბინიანებს შორის, STi რო ძაან მაღალ დონეზე ვეღარ აიყვანეს (ძაან ძვირი დაჯდებოდა), ამიტომ ჩვეულებრივები მიაჩმორეს (ცხენები მოაჭრეს, ტურბინა დაუპატარავეს, გააეკონომიურეს). რომელი STi ვერ აიყვანეს მაღალ დონეზე?? SG9-ს 2.5 მატორი აქვს 265 ქარხნული ცხენით, 6MT კარობკით და წუნინგის უსაზღვრო პოტენციალით (სუბარუსთვის), მეტი უკეთესი რაღა გინდა? ![]() ძველი STi ბევრით არ განსხვავდებოდა S/TB-სგან ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |