![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 29-April 10 მომხმარებელი № 1,068 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Apr 29 2010, 21:52) [snapback]126550[/snapback] 2.5-იანი ძრავისგან 265 ცხენი ნაღდად არაა საკვირველება, მანდედან 320 ცხენი რო მიეღოთ მაშინ კიდე ლოგიკური იქნებოდა, მაგრამ მაგ დროს მაგ სიმაღლე მანქანა კიდევ უნდა დაეწიათ, რაც ფორესტერს თავის უნივერსალურობას საერთოდ დაუკარგავდა. ძველი WRX-ებიც დიდად არ განსხვავდებოდა STi-ებისაგან, იგივე ცხენები ჰქონდა, მარა მერე წაუპატარავეს WRX-ებს და დასვეს 250 ცხენის დიეტაზე. ხოდა იმიტომაც გააკეთეს 265 ცხენი ქარხნულად, თორე ისე 320-იანია ეგ მატორი ![]() ![]() მოკლედ ბევრი გავაოფეთ ![]() მაგარია XT -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |