![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
jangula |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
Guests ![]() |
გამიკვირდა რომ ამორტიზატორებზე არ ყოფილა ცალკე თემა გახსნილი.
წინა ამორტიზატორები აღარ მომწონს. (კერძოდ მარჯვენა) რამე ეშველება თუ აუცილებლად ესენიც უნდა გამოიცვალოს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Sturbo
რო შეიკუმშოს. გაზი იკუმშება ზეთი არა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Apr 30 2010, 00:41) [snapback]126690[/snapback] Sturbo რო შეიკუმშოს. გაზი იკუმშება ზეთი არა ![]() ![]() ამორტიზატორში არ იკუმშება არაფერი პირიქით ზეთი ასრულებს მთავარ სამუშაოს, სითხეა და რომ არ იკუმშება სწორედ ამიტომ. მოკლედ გადადის ზეთი ერთი განყოფილებიდან მეორეში და ცდილობს ჩაახშოს შეკუმშული პრუჟინის უცებ გაშლის სურვილი. რევოლუციამდე სანამ მანქანები 60 ზე მეტი სიჩქარით ვერ დადიოდნენ ზეთიანი ამორტიზატორები მშვენივრად მუშაობდნენ. მერე გაჩნდა სუბარუ + რალი და სხვა უბედურობები და აღმოჩნდა ცუდ გზაზე სწრაფი სიარულისას ზეთი აქაფებას იწყებს, ქაფი კი უკვე იკუმშება + ისეთი შეგრძნებაა თითქოს ამორტიზატორი სადღაც დაკარგე. მოიფიქრეს და ჩაპრესეს გაზი 2-3 ატმოსფერო წნევით ზეთი აღარ ქაფდება + ჩვენ ვტკბებით ფც ფც ხმებით. |
|
|
![]() ![]() |