IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ამორტიზატორები, წინა და უკანა
jangula
გამოხმაურება Sep 2 2009, 18:35
გამოხმაურება #1





Guests









გამიკვირდა რომ ამორტიზატორებზე არ ყოფილა ცალკე თემა გახსნილი.


წინა ამორტიზატორები აღარ მომწონს. (კერძოდ მარჯვენა)
რამე ეშველება თუ აუცილებლად ესენიც უნდა გამოიცვალოს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
RACKER
გამოხმაურება Apr 29 2010, 23:41
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Sturbo
რო შეიკუმშოს.
გაზი იკუმშება ზეთი არა rolleyes.gif rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Apr 29 2010, 23:59
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(RACKER @ Apr 30 2010, 00:41) [snapback]126690[/snapback]
Sturbo
რო შეიკუმშოს.
გაზი იკუმშება ზეთი არა rolleyes.gif rolleyes.gif


ამორტიზატორში არ იკუმშება არაფერი პირიქით ზეთი ასრულებს მთავარ სამუშაოს, სითხეა და რომ არ იკუმშება სწორედ ამიტომ.
მოკლედ გადადის ზეთი ერთი განყოფილებიდან მეორეში და ცდილობს ჩაახშოს შეკუმშული პრუჟინის უცებ გაშლის სურვილი.
რევოლუციამდე სანამ მანქანები 60 ზე მეტი სიჩქარით ვერ დადიოდნენ ზეთიანი ამორტიზატორები მშვენივრად მუშაობდნენ.
მერე გაჩნდა სუბარუ + რალი და სხვა უბედურობები და აღმოჩნდა ცუდ გზაზე სწრაფი სიარულისას ზეთი აქაფებას იწყებს, ქაფი კი უკვე იკუმშება + ისეთი შეგრძნებაა თითქოს ამორტიზატორი სადღაც დაკარგე. მოიფიქრეს და ჩაპრესეს გაზი 2-3 ატმოსფერო წნევით ზეთი აღარ ქაფდება + ჩვენ ვტკბებით ფც ფც ხმებით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
jangula   ამორტიზატორები   Sep 2 2009, 18:35
akm777  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge