IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სიჩქარის ლიმიტის მოხსნა
giorgi_013
გამოხმაურება Oct 2 2009, 14:09
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,101
რეგისტრ.: 2-September 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 347




მოკლედ მაინტერესებს როგორ ხდება და რისი შეცვლა ან დამატება ჭირდება
http://autopatrul.ru/m?name=catalog&md...5&rec=31300
აი ეს მანქანაა ჩემი
ზოგადადაც მაინტერესებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 11:16
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




აგერ არის სქემა რომელზეც გარკვევით ჩანს რომ ECU სიჩქარის სიგნალს იღებს ავტომატიკის კომპიდან (TCU) და არა პირიქით smile.gif

თვითონ TCU-ს აქვს თავისი Speed Sensor-ები (2 ცალი) და იქიდან იგებს რეალურ სიჩქარეს smile.gif


SLD დგება TCU-ს და ECU-ს შორის, ასე რომ არაფერიც არ აურევს თუ ECU-ს ეგონება რომ 180-ია სიჩქარე, სინამდვილეში კი 240-ით მიდის მანქანა, რადგან TCU კაკრაზ 240-ს ითვლის და ქარხნული აგრანიჩიწელი საერთოდ არ იცის რა არის, აგრანიჩენიეს უკეთებს ECU wink.gif



კასტერას მანქანაში ეგ SDL სავარაუოდოდ დგას იმენნა ECU-ს შესასვლელთან (კონტაქტი A1, კონექტორი B134), მაგიტომაც ECU-ს ჰგონია 180, ხოლო სპიდომეტრზე მიდის რეალური სიჩქარე (სპიდომეტრის კონტაქტი 7, კონექტორი B38) smile.gif


თუ გვინდა რომ სპიდომეტრი 180-ს არ სცდებოდეს, მაშინ SLD უნდა დადგეს ავტომატიკის სიჩქარის სიგნალის გამოსასვლელთან, ანუ C17 კონტაქტზე, კონექტორი B56

მექანიკის შემთხვევაში კი Speed Sensor-თან, კონტაქტი 1, კონექტორი B17




ეს სქემა არის SG5 მოდელის, მარჯვენარულიანი ტურბინიანის, ანუ XT და CrossSport-ის smile.gif

სად არიან შოთა და მახო? smile.gif კიდევ ჰგონიათ რომ TCU დაშტერდება??? დაჟე სულ რომ გადაჭრა ეგ კაბელი და ECU-ში საერთოდ არ შევიდეს Speed Signal, სავარაუდოდ ECU გადავა Safe Mode-ში და ბუსტს შეზღუდავს, მეტი სხვა არაფერი მოხდება smile.gif

ციტატა(RACKER @ Apr 29 2010, 23:30) [snapback]126668[/snapback]
Matador
მახო ამბობდა არ მომწონს ეგო და არც მე მომწონს.
მახოს ვეთანხმები სრულიად.
ავტომატ კარობკაზე ეგეთი ვეშს არ დავაყენებდი.
მაგან რო აურიოს შეიძლება უცებ 180 ით წასულზე კარობკამ პირველში ჩაგიგდოს.
მანქანას რო დედა ეტირება ეგ სხვა საქმეა და არც მგზავრები ჩავარდებიან მთლად კარგ დღეში.
არავის არ ვუსურვებ მაგას

მაგ რაღაცის დანიშნულება ის არის რომ 180 რო მივა მერე ეცუ-ს უთხრას სულ 180 ით დავდივარო.
მაგ დროს უკვე ბოლო სიჩქარეშია და მეტი გადართვაც არაა საჭირო და ყველაფერი კარგათაა.
მაგრამ უცებ ბრახ დაიბრიდა ეგ შენი დევაისი და აჩვენა რომ 20 ით მიდის.
ამ დროს რას შვება კარობკა? რას შვება და ეგრევე პირველში თხრის

კიდევ მაგ აზრზე ხარ? wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
giorgi_013   სიჩქარის ლიმიტის მოხსნა   Oct 2 2009, 14:09
PAINKILLER   სპეციალური დევაის...   Oct 2 2009, 14:16
giorgi_013  
maxouni  
ციტატ...   Apr 30 2010, 09:34
Joker   ბაალამ როგორც დაწე...   Apr 30 2010, 09:37
Kastera  
ციტატ...   Apr 30 2010, 09:42
bako   ეხლა ვფიქრობდი თემ...   Apr 30 2010, 09:48
Matador   bako არა, მუშაობით ...   Apr 30 2010, 10:02
Baal   bako იმპულსით ითვლ...   Apr 30 2010, 10:26
PAINKILLER  
ციტატ...   Apr 30 2010, 11:24
RACKER   Baal მაშინ კარობკი...   Apr 30 2010, 11:29
Baal   RACKER მაგასაა რო გე...   Apr 30 2010, 11:34
RACKER   Baal ვაბშედა ეკუში...   Apr 30 2010, 11:36
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge