IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> უცნაური პრობლემა, კლიმატის ჩართვის შემთხვევაში ძრავი ქვრება
benito_musolini
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:34
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 19
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,048




მოგესალმებით ყველას!
მოკლედ მყავს სუბარუ ლეგასი RSK.აქვს ასეთი პრობლემა:ადგილზე დაქოქილზე კლიმატის ჩართვის შემთხვევაში
რამოდენიმე წამში ძრავი ქვრება.კლიმატის ჩართვის გარეშე პრობლემა არ აქვს,შესაბამისად მოძრაობაშიც არანაირი პლობლემა არ შეიმჩნევა.თუ გქონიათ ასეთი პრობლემა ვინმეს იქმებ მირჩიოთ,რა შეიძლება იყოს ამის გამომწვევი მიზეზი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
benito_musolini
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:55
გამოხმაურება #2


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 19
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,048




RACKER
სუბარუ 2 დგეა შევიძინე და მაშინ აქვე გკითხავ: ხალასტოი ხოდზე აბაროტები 0.4-0.5 დგას სტაბილურად და ეს ნორმალურია?
ზოგადად პერებოი თითქოს არ შეიმჩნევა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Apr 30 2010, 23:03
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(benito_musolini @ Apr 30 2010, 18:55) [snapback]127051[/snapback]
RACKER
სუბარუ 2 დგეა შევიძინე და მაშინ აქვე გკითხავ: ხალასტოი ხოდზე აბაროტები 0.4-0.5 დგას სტაბილურად და ეს ნორმალურია?
ზოგადად პერებოი თითქოს არ შეიმჩნევა.


სვეჩები და 170 ლარი მოიცდის უბრალოდ ხალასტოის რეგულატორი და დროსელი გაწმინდე/გააწმენდინე და გამოსწორდება.
0.4-0.5 იმას ნიშნავს რომ ძრავი ნორმალური აბაროტის დაჭერას/რეგულირებას ვერ ახერხებს ასე რომ კონდენციონერის ჩართვისას სიმძლავრე აღარ ყოფნის და ქვრება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 23:22
გამოხმაურება #4


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ May 1 2010, 00:03) [snapback]127152[/snapback]
სვეჩები და 170 ლარი მოიცდის უბრალოდ ხალასტოის რეგულატორი და დროსელი გაწმინდე/გააწმენდინე და გამოსწორდება.
0.4-0.5 იმას ნიშნავს რომ ძრავი ნორმალური აბაროტის დაჭერას/რეგულირებას ვერ ახერხებს ასე რომ კონდენციონერის ჩართვისას სიმძლავრე აღარ ყოფნის და ქვრება.

მეც ხალასტოი ხოდის რეგულატორი მგონია, მაგარი დაბინძურებული იქნება და ჰაერს არ ატარებს ხალასტოი ხოდზე ალბათ smile.gif

ციტატა(benito_musolini @ Apr 30 2010, 19:00) [snapback]127053[/snapback]
RACKER
პირველ რიგში უნდა შევცვალო მაშინ სვეჩები...170 მითხრეს ცენტრში და რამდენად რეალური ფასია? ასეთი ძვირია?

მაგ ცენტრში შენი მანქანის სვეჩები არცერთ ვარიანტში არ ექნებათ, დაგიყენებენ რაღაც 5 ლარიან სვეჩებს და აგახევენ 100$-ს, 2 დღეში კი მაგ 5 ლარიანი სვეჩების გამო დაგებრიდება მატორი.....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
benito_musolini   უცნაური პრობლემა   Apr 30 2010, 17:34
RACKER   დააკვირდი აბა კონდ...   Apr 30 2010, 17:41
Vajika   ანუ თავისი აბაროტე...   Apr 30 2010, 17:42
benito_musolini   ანუ მოძრაობაში,კონ...   Apr 30 2010, 17:47
RACKER   benito_musolini სავარაუდ...   Apr 30 2010, 17:48
Vajika  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge