გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Apr 30 2010, 17:34
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 19 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,048 |
მოგესალმებით ყველას!
მოკლედ მყავს სუბარუ ლეგასი RSK.აქვს ასეთი პრობლემა:ადგილზე დაქოქილზე კლიმატის ჩართვის შემთხვევაში რამოდენიმე წამში ძრავი ქვრება.კლიმატის ჩართვის გარეშე პრობლემა არ აქვს,შესაბამისად მოძრაობაშიც არანაირი პლობლემა არ შეიმჩნევა.თუ გქონიათ ასეთი პრობლემა ვინმეს იქმებ მირჩიოთ,რა შეიძლება იყოს ამის გამომწვევი მიზეზი? |
|
|
|
![]() |
Apr 30 2010, 17:55
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 19 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,048 |
RACKER
სუბარუ 2 დგეა შევიძინე და მაშინ აქვე გკითხავ: ხალასტოი ხოდზე აბაროტები 0.4-0.5 დგას სტაბილურად და ეს ნორმალურია? ზოგადად პერებოი თითქოს არ შეიმჩნევა. |
|
|
|
Apr 30 2010, 23:03
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(benito_musolini @ Apr 30 2010, 18:55) [snapback]127051[/snapback] RACKER სუბარუ 2 დგეა შევიძინე და მაშინ აქვე გკითხავ: ხალასტოი ხოდზე აბაროტები 0.4-0.5 დგას სტაბილურად და ეს ნორმალურია? ზოგადად პერებოი თითქოს არ შეიმჩნევა. სვეჩები და 170 ლარი მოიცდის უბრალოდ ხალასტოის რეგულატორი და დროსელი გაწმინდე/გააწმენდინე და გამოსწორდება. 0.4-0.5 იმას ნიშნავს რომ ძრავი ნორმალური აბაროტის დაჭერას/რეგულირებას ვერ ახერხებს ასე რომ კონდენციონერის ჩართვისას სიმძლავრე აღარ ყოფნის და ქვრება. |
|
|
|
Apr 30 2010, 23:22
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Sturbo @ May 1 2010, 00:03) [snapback]127152[/snapback] სვეჩები და 170 ლარი მოიცდის უბრალოდ ხალასტოის რეგულატორი და დროსელი გაწმინდე/გააწმენდინე და გამოსწორდება. 0.4-0.5 იმას ნიშნავს რომ ძრავი ნორმალური აბაროტის დაჭერას/რეგულირებას ვერ ახერხებს ასე რომ კონდენციონერის ჩართვისას სიმძლავრე აღარ ყოფნის და ქვრება. მეც ხალასტოი ხოდის რეგულატორი მგონია, მაგარი დაბინძურებული იქნება და ჰაერს არ ატარებს ხალასტოი ხოდზე ალბათ ციტატა(benito_musolini @ Apr 30 2010, 19:00) [snapback]127053[/snapback] RACKER პირველ რიგში უნდა შევცვალო მაშინ სვეჩები...170 მითხრეს ცენტრში და რამდენად რეალური ფასია? ასეთი ძვირია? მაგ ცენტრში შენი მანქანის სვეჩები არცერთ ვარიანტში არ ექნებათ, დაგიყენებენ რაღაც 5 ლარიან სვეჩებს და აგახევენ 100$-ს, 2 დღეში კი მაგ 5 ლარიანი სვეჩების გამო დაგებრიდება მატორი..... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
benito_musolini უცნაური პრობლემა Apr 30 2010, 17:34
RACKER დააკვირდი აბა კონდ... Apr 30 2010, 17:41
Vajika ანუ თავისი აბაროტე... Apr 30 2010, 17:42
benito_musolini ანუ მოძრაობაში,კონ... Apr 30 2010, 17:47
RACKER benito_musolini
სავარაუდ... Apr 30 2010, 17:48
Vajika
![]() ![]() |