![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7 რეგისტრ.: 4-May 10 მომხმარებელი № 1,074 ![]() |
სალამი,
გადაწყვეტილი მაქბს მანქანის შეძენა, დიდიხანია უყურებ ფორესტერებს, მომწონს ყველაფერი, ის რომ 4X4-ზეა, საბარგული ტევადია, შიგნი კარგად ვზივარ, კლირენსიც ჩემთვის საკმარისია. ერთადერთი რაც მაქფიქრებს არის მისი ძრავი, მე მინდა 2000–2002 წლის STI-ს კომპლექტაციით ანუ დიდი ტურბინით, ძლიერი ძრავით და სხვა სასიამოვნო წვრილმანით. მაინტერესებს გამოცდილი ხალხის რჩევა გამოდგება თუ არა მანქანა ასეთი ძრავით ყოველდღიური ექსპლუატაციისთვის (წყნარი მძღოლი ვარ), ხომ არ არის დაკავშირებული რამე ზედმეტ ხარჯებთან ან რამე წყაკქვეშა სხვა ქვა ხომ არ არის. ზეთებზე და "სვეჩებზე" ეკონომიას ისედაც არასდროს არ ვაკეთებდი ასე რომ ეს პრობლემა არაა ისევე როგორც კარგი ბანზინის ჩასხმა. მანქანა ერთი წელი უნდა მყვადეს, მერე ისევ გამოვცვლი)))) არჩევანი პრინციპში უკვე გავაკეთე, ანუ ორი მანქანა ან პაჯერო ან სუბარუ, უბრალოდ პაჯეროს შეასძლებლობები წელიწადში ორჯერ სამჯერ დამჭირდება და სხვა დროს ქალაქის პრობკებში უნდა ტყვილად ვათრიო რაზდატკები, ხიდები, დიფლოკები და დუგები. მადლობელი ვიქნები ნებისმიერი რჩევისთვის. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ციტატა(MasterBlaster @ 4th May 2010 - 14:16) [snapback]128385[/snapback] ზეთებზე და "სვეჩებზე" ეკონომიას ისედაც არასდროს არ ვაკეთებდი ასე რომ ეს პრობლემა არაა ისევე როგორც კარგი ბანზინის ჩასხმა. ეგაა მთავარი და ფილტრების ცვლა და თავიდანვე რო კაი მანქანა აარჩიო ეგ.. დანარჩენი არ გაგაწვალებს არაფრით.. გასიამოვნებს მაგრად.. ![]() ყიდვისას გარბენს დააკვირდი ყველაზე მეტად და რასაკვირველია შეფასებასაც... რაც ნაკლები ექნება გარები მითუემეტეს STI-ს მით მეტი შანსია რო უფრო კარგი და უპრობლემო გამოდგეს... |
|
|
![]() ![]() |