![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
ეს მოდელიც ერთ-ერთი საუკეთესოა რალის ისტორიაში და ღირსეული კონკურენტიც იმპრეზასი. მაინტერესებს თქვენი აზრი ამ მოდელზე, ასევე ზუსტი მონაცემები თუ ვინმემ იცით 0-100კმ/ს რამდენში კრიფავს http://autopatrul.ru/aj-2vBRWiXRxnC6PjI.htm მშვენიერი რამეა ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 5th May 2010 - 15:31) [snapback]128850[/snapback] კონკურენტიც არის და უბაბანებდა კიდეც სანამ ტოიოტა რალიდან გააძევეს აი მაგის პასუხი: ციტატა(Baal @ 5th May 2010 - 15:48) [snapback]128854[/snapback] ისე კი დაუტუნინგებელი და სტოკი ვერ დადის კარგად, ფორესტერის დონეზე ივლის. და რალიზე რა ხდება არ ვიცი... მე თბილიში და რეალობაში გეუბნები... არაა ეგ ის მანქანა რაც ბევრს გონია... ![]() ციტატა(RACKER @ 5th May 2010 - 16:49) [snapback]128873[/snapback] იმპრეზა ამას ბევრათ მირჩევნია და ვაფშე ეს და იმპრეზა სულ სხვადასხვა კლასია ჩეი აზრით. ეგრეა ![]() ციტატა(Achi @ 5th May 2010 - 20:26) [snapback]128925[/snapback] უბრალოდ შედარებით კარგად იტანენ ბუსტის მომატებას ქარხნულ ძრავზე კი მასეა ![]() ციტატა(Achi @ 5th May 2010 - 20:26) [snapback]128925[/snapback] ამის ხარჯზე იმპრეზასაც შეიძლება აწყენინოს მარა იმპრეზას მაინც ვერ აწყენინებს ჩემი აზრით ![]() მექანიკა ფორიკას ან აწყენინებს ან ვერა... იმპრეზასთან ჩემი აზრით დიდი წუნინგის გარეშე მაგის შანსები არის 0ზე ქვემოთ ![]() ისე ვიდი მეც მაგრად მოწონდა 2 წლის წინ.. იმენა ძააან მაგრად მარა ეხლა რაღაც სხვა ფორმები მომწონს და ეგ აღარ... |
|
|