![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
![]() ჟანგბადის სენსორი დროთა განმავლობაში იფარება ნადებით, რის გამოც კარგავს მგრძნობიარობას, რის შედეგადაც ECU-ს მიეწოდება არასწორი მონაცემები გამონაბოლქვში ჟანგბადის შემცველობის შესახებ, ანუ სრული თუ არასრული წვის შესახებ. შედეგადა ხდება საწვავის მეტი რაოდენობის მიწოდება, და შესაბამისად საწვავის ხარჯის გაზრდა. ხშირ შემთხვევაში, თუ სენსორის გამახურებელი (3 და 4 წვერიანი ჟანგბადის სენსორის შემთხვევაში) არ არის დამწვარი შესაძლებელია მისი აღდგენა. აღდგენის პროცესი არის საკმაოდ მარტივი, ამისათვის საჭიროა სენსორს წინა დამცავი ხუფი ჩავაყოფინოთ ორთოფოსფორმჟავაში და დავტოვოთ შიგნით ცოტა ხნით (დაახლოებით ალბათ 30 წუთი 1 საათი, 2 საათი ან მეტი, გააჩნია დაბინძურების დონეს და მჟავის კონცენტრაციას) და მჟავა რამდენიმეჯერ გამოვუცვალოთ ფერის შეცვლის შემთხვევაში. (მჟავა ჯობია ძალიან კონცენტრირებული რომ არ იყოს) ვიზუალურად როცა შეატყობთ, რომ, ხუფის შიგნით (ნახვრეტებიდან გამოჩნდება) ელემენტი ნადების გარეშეა, კარგად გარეცხავთ გამდინარე წყლით და გაშრობის შემდეგ მზადაა დასაყენებლად ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ძალიან კარგი
![]() ვაცადოთ რაღაც პერიოდი და წვაც გაირკვევა. ყველა ვარიანტში იქნებოდა გასაწმენდი. შესაძლებელია ვოზდუხამერი უფრო დასვრილი იყო ვიდრე ლამბდა, მაგრამ საჭირო საქმე გაკეთდა ![]() კალე ეს ინფო 100%-იანი, ადრე მინდოდა ჩალიჩი პროსტო დამეზარა, თან ჩემთან იმენნო "ოქსიჯენს" ანთებს ხშირად ვისოლის სუპერზე. თან მახომ სანამ ამიხსნა სად იყო ის მაღაზია სადაც რეატივები იყიდებოდა მე ხელი მქონდა ჩაქნეული, მანამდე სამთოქიმიაში ვეძებდი ![]() |
|
|
![]() ![]() |