გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
May 7 2010, 10:07
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 |
მოკლედ, არაერთი გვინახავს იაპონიაშიც და აქაც არის მანქანები, რომლებსაც 180-იანი სპიდომეტრის ნაცვლად 260-იანი უყენიათ...
რეალურად მაინტერესებს თუ როგორ შეიძლება მაგის გაკეთება, ანუ: ის რომ შეიძლება გამოჭრა და გადააკრა სხვა ციფრები, ეგ კი გასაგებია, მაგრამ აქ ვდგებით კალიბრირების პრობლემასთან... თუ აქვს ვინმეს ინფო ან თუ იცის როგორ შეიძლება ამის გაკეთება, გთხოვთ თქვათ... |
|
|
|
![]() |
May 7 2010, 10:45
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ჯოკერა ჩალიჩობდა მაგაზე და ყველაზე მეტი ინფორმაცია მაგას ექნება
-------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Matador სპიდომეტრის ციფერბლატი May 7 2010, 10:07
Matador 
Matador
RACKER Sturbo
სიჩქარის ლიმ... May 7 2010, 12:33
Joker ცვლადს ოდნავ გრძელ... May 7 2010, 13:13
Baal Joker
მერე შოლკოგრ... May 7 2010, 13:15
Joker 
Joker
![]() ![]() |