![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ, არაერთი გვინახავს იაპონიაშიც და აქაც არის მანქანები, რომლებსაც 180-იანი სპიდომეტრის ნაცვლად 260-იანი უყენიათ...
რეალურად მაინტერესებს თუ როგორ შეიძლება მაგის გაკეთება, ანუ: ის რომ შეიძლება გამოჭრა და გადააკრა სხვა ციფრები, ეგ კი გასაგებია, მაგრამ აქ ვდგებით კალიბრირების პრობლემასთან... თუ აქვს ვინმეს ინფო ან თუ იცის როგორ შეიძლება ამის გაკეთება, გთხოვთ თქვათ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ისე სტანდარტულები კარგა გვარიანად ურევს, მე აპექსი რო მიყენია ის ზუსტად ზომავს, დაჟე მაგ აპექსის მონაცემები ტრასაზე მდგომი რადარების მონაცემებს ზუსტად ემთხვევა, საერთოდ არ არის ცდომილება, არადა სტანდარტულ სპიდომეტრზე როდა 120-ს ანახებს, რეალურად 115-ია
![]() P.S. საბურავები კი აყენია სხვა ზომა და აპექსის კი აქვს მაგისი ნასტროიკა, მაგრამ სტანდარტულ საბურავებზეც კი მაინც განსხვავებულია მონაცემები. |
|
|
![]() ![]() |