![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ, არაერთი გვინახავს იაპონიაშიც და აქაც არის მანქანები, რომლებსაც 180-იანი სპიდომეტრის ნაცვლად 260-იანი უყენიათ...
რეალურად მაინტერესებს თუ როგორ შეიძლება მაგის გაკეთება, ანუ: ის რომ შეიძლება გამოჭრა და გადააკრა სხვა ციფრები, ეგ კი გასაგებია, მაგრამ აქ ვდგებით კალიბრირების პრობლემასთან... თუ აქვს ვინმეს ინფო ან თუ იცის როგორ შეიძლება ამის გაკეთება, გთხოვთ თქვათ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ვინმეს სურათები ხომ არ აქვს დაშლილი სპიდომეტრის ? მანდ პროცესორი დგას და გასარკვევი ისაა რა პრინციპით ეწევა ისარს მაღლა. შეიძლება ბიჯური (შაგოვი) ძრავიც იყოს მაგას რეზისტორი არ უშველის. 80 ცის მაღლა მაგრათ იტყუება სოფტი რომ 95 აჩვენებს ტახომეტრზე 100 ზე ოდნავ მეტია.
ჩასწორების მიზეზი: ჩასწორებულია ოფისთვის...
|
|
|
![]() ![]() |