![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ, არაერთი გვინახავს იაპონიაშიც და აქაც არის მანქანები, რომლებსაც 180-იანი სპიდომეტრის ნაცვლად 260-იანი უყენიათ...
რეალურად მაინტერესებს თუ როგორ შეიძლება მაგის გაკეთება, ანუ: ის რომ შეიძლება გამოჭრა და გადააკრა სხვა ციფრები, ეგ კი გასაგებია, მაგრამ აქ ვდგებით კალიბრირების პრობლემასთან... თუ აქვს ვინმეს ინფო ან თუ იცის როგორ შეიძლება ამის გაკეთება, გთხოვთ თქვათ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ჩემთან როგორ არის ნეტა, ალბათ ორგმინაზე არის დატანილი ვერცხლისფერი საღებავი ..... მამენტ მხოლოდ სპიდომეტრის მეტკების ადგილას რომ გადავაკრა რკალის პონტში რაღაც ლენტა და ზედ ახალი მეტკები დავსვა?? მაგრამ მერე შიგნიდან განათება აღარ იქნება.... (არც ვიცი ზუსტად შიგნიდან აქვს განათება თუ გარედან, შევამოწმებ დღეს
![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |