გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
May 30 2009, 00:57
გამოხმაურება
#1
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ასე შეიძლება ლეგასიზე ბუსტის აწევა, მაგრამ ამ დრომ როგორც მინიმუმ ბუსტის დატჩიკი მაინც უნდა გქონდეს რომ მატორი არ მოკლა.
ისე კარგი იქნებოდა ტუნინგის განყოფილება ცალკე რომ გაგეკეთებინათ და ასეტ რამეებს იქ დავყრიდით |
|
|
|
![]() |
Jun 22 2009, 02:27
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
Attic
შენი მანქანა აშკარად არასტოკია, ეს ფაქტია და სხვა მანქანებთან შედარება არ შეიძლება. თუ შესაბამისი ნაწილები უყენია ძრავში მაშინ 2.5-ზეც შეიძლება ბუსტის აწევა. ისე ბუსტ კონტროლერები ზოგადად 2 კლასად იყოფა : 1) 2.5 ბარამდე 2) 3.5 ბარამდე რაც მას ნიშნავს რომ თუ 20 000 დოლარიანი მატორის ტინინგი გაქვს გაკეთებული 3.5-იც შეიძლება. ისე პატარა შესწორება იმ ვიდეოსთან მიმართებაში : იქ ამბობენ რომ უნდა დააზაგლუშკო შლანგი N10 და სინამდვილეში პირიქითაა N23 უნდა დაგმანო და ბუსტი აიწევს 10 კიდევ პირიქით, დაბლა დაწევს |
|
|
|
maxouni ბუსტის აწევა May 30 2009, 00:57
legacy
![]() ![]() |