![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
რამოდენიმე დღის წინ აღმოვაჩინე რომ რაღაც ნავაროჩენი სიგნალიზაცია უყენია მანქანას, მაგრამ პულტი არ მოყვა და ვინმემ რამე ხომ არ იცით სად ვეძებო ან რისი წავა?
აი ეს სიგნალიზაციაა ![]() ესეც მანუალი, მაგრამ სამწუხაროდ მხოლოდ იაპონურად http://www.e-comtec.co.jp/manual/security/ss100.pdf |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
გასაღევსი პულტის რეგისტრაციის რეჟიმში უცებ ეს სიგნალიზაცია ჩაირთო და აღარ გმოირთო სანამ აკუმულიატორი არ ჩავზსენით. აქედან გამოდის რომ ეს სიგნალიზაცია მიბმულია ქახნულ ცენტრალურ ზამოკზე კი არა და დისტანციურ პულტზე თანაც რომ დავაკვირდით 8 წვერიანი კაბელითაა გადაბმული ერთმანეთზე ეს 2 ბლოკი, ასე რომ სავარაუდოდ ბოლომდე ინტეგრირებულია ერთმანეთში, თანაც იმ გასაღების რეგისტრაციისას გააქტიურდა, მაგრამ დექტივაცია როგორ უნდა ვერ გავიგე, იქნებ ვინმეს რამე იდეები გაქვთ???
|
|
|
![]() ![]() |