![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 263 რეგისტრ.: 7-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 992 ![]() |
მოგესალმებით ყველას! ჩემ ფორიკაზე ჩეკი ანთია სულ ქრება იმ შემთხვევაში როცა (კლემებს ვხსნი), მაგრამ 20-30წუთსი შემდეგ ისევ ანთებს!! მანქანა 2.5 მექანიკა უტურბინოა!! ისე არანაერი პრობლემა არ აქვს, იდეალურად მუშაობს ყველაფერი, საათივით!
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
2.5 ამერიკული ფორესტერი ჩეკს მინთებს, მაღალ გაზზე გუდავდა. შევამოწმებინე კომპიუტერზე და ცალ–ცალკე ფურცელზე ამომიბეჭდა ასეთი რამ:
პირველი ამონაბეჭდი: Количество ошибок: 3 Режим 3, статические неисправности: *P0065 Клапанная форсунка с воздушным обдувом Вне предписанн. номин. диапазона Режим 7, спорадич. неисправности: მეორე ამონაბეჭდი: Количество ошибок: 3 P0442 Система испарения топлива небольшая негерметичность *P0065 Клапанная форсунка с воздушным обдувом Вне предписанн. номин. диапазона Режим А, постоянная ошибка კატალიზატორები ამოვაყრევინე და აღარ გუდავს. რაღაც სპეციალური აეროზოლი მაყიდინეს და შემფრქვევი "გაწმინდეს". ჩეკს ისევ ანთებს. რას მირჩევთ, შემდეგ რა გავაკეთო? P.S. ერთი თვეა, რაც ვიყიდე. იქამდე რეგულარს ასხამდნენ. მე გადავედი ეფიქს პრემიუმზე. |
|
|
![]() ![]() |