![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 20 რეგისტრ.: 7-March 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 873 ![]() |
გამარჯობა ყველას პირველ რიგში კეთილი იყოს ჩემი ფეხი თკვენს ფორუმზე
![]() ადმინს ვთხოვ თუ არასწორად გავხსენი თემა გადაიტანოს სხვაგან გადავწყვიტე ვიყიდო სუბარუ ფორესტერი (ანუ ჩამოვიყვანო იაპონიიდან) მე STI 2.0 მინდა ოღონდ ვერ გადავწყვიტე რომელი ვიყიდო მექანიკა თუ ავტომატიკა . მექანიკის პლიუსი ის არის რომ ეკონომიურია მაგრამ მეშინია რომ რამე ნაკლი არ ქონდეს მაგ: შარშან GOLP 4 GTI 64 გარბენი და 4.5 შეფასებით ჩამოვიყვანე და დედა აღარ ყავდა ციპლენიას 500 მწვანე დამიჯდა რომ გამეკეთებინა (თავის დისკი პლიტა და რა ვიცი) აი კიდე ავტომატზე თითქმის 95 % კმაყოფილია თან აქ თბილისში ბევრი სარბენი მაქვს ყოველ დღე და STI ავტომატმა 15 ლიტრა რომ მიცვას გავიწეწები ძაან თქვენი აზრით რომელი ჯობია ჩამოვიყვანო ? და ასევე გამძლეობით ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 78 რეგისტრ.: 12-May 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,093 ![]() |
გაზზე ვნახე გადაყვანილი რა თქმა უნდა უტურბინო, მაგარი კმაყოფილი იყო პატრონი, თან მე-4 თაობის (პრისკის სისტემა) გაზი ეყენა,
1.5 წელია მიყენიაო და იდეალურად მუშაობსო, 2-ჯერ ეკონომიური არისო. ეხლა ალბათ უფრო ეკონომიური იქნება |
|
|
![]() ![]() |