![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 8-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 75 ![]() |
შეილება ვინმეს ჩაინიკურად მოეჩვენოს ჩემს მიერ დაყენებული საკითხი მაგრამ საქმე იმაში მდგომარეობს რომ ადამიანი პრაკტიკულობისკენ ისწრაფვის და გამომდინარე აქედან თავ სატკივარებსაც იჩენს ....
ვინც ტექნიკურად უფრო გათვითცნობიერებულები ხართ გადაცემათა კოლობის (კარობკის) შესახებ იქნებ დაწეროთ რამდენად შესაძლებელია ის რომ მექანიკაზე , ამ შემთხვევაში მარჯვენა საჭიან მანქანებზე მოხდეს კოლოფის გადაკეთება რის შედეგადაც მივიღებთ აი ამას (იხილეთ სურათი) ![]() მე ვფიქრობ რომ ესე უფრო პრაკტიკული იქნება მარჯვენა საჭიანისთვის ვიდრე სტანდარტული გადართვის მიმდინარეობა (იხილეთ სურათი) ![]() სხვათაშორის ძალიან ადრე, რულ გადატანილი ტოიოტა ვნახე რომელსაც გადაცემები ზუსტად ეგრე ქონდა. ანუ საჭე კი ქონდა უკვე მარცხნივ (09 ის ტორპედო ეყენა ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
GeNeRaL
სუბარუზე არ მაქვს ნანახი მაგრამ კრაისლერ სტრატუსსზე ესეთი პრინციპია ზუსტად, სიჩქარის გადამრთველი ბერკედიდან კოლოფამდე მიდის რამდენიმე მყიფე ტროსი, ბერკეტის მოძრაობის შემთვევასში სიჩქარეების გადამრთველი ბერკეტი პოზიციის ცვლასთან ერთად იცვლის კოლოფზე დამონტაჟებული ბერკეტიც პოზიციას როგორც ნაჩვენებია სურათზე ![]() ასე რომ, თეორიულად კოლოფს გადაკეთება არ ჭირდება სიჩქარის გადამრთველი ბერკეტის ტროსის დამჭიმი ბერკეტები უნდა გადაკეთდეს ისე რომ შენთვის სასურველი პოზიცია კოლფზე ბერკეტების კომბინაციის სასურველს ემთხვეოდეს. მემგონი ამაზე მარტივი და იაფი გზა არ იარსებებს ![]() ნუ ეხლა სადაც კარაქის მრგვალად დაჭრას ახერხებენ ტექნოლოგიური წინსვლის გამო მაგის გადაკეთებაც არ უნდა იყოს პრობლემა ![]() |
|
|
![]() ![]() |