![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 8-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 75 ![]() |
შეილება ვინმეს ჩაინიკურად მოეჩვენოს ჩემს მიერ დაყენებული საკითხი მაგრამ საქმე იმაში მდგომარეობს რომ ადამიანი პრაკტიკულობისკენ ისწრაფვის და გამომდინარე აქედან თავ სატკივარებსაც იჩენს ....
ვინც ტექნიკურად უფრო გათვითცნობიერებულები ხართ გადაცემათა კოლობის (კარობკის) შესახებ იქნებ დაწეროთ რამდენად შესაძლებელია ის რომ მექანიკაზე , ამ შემთხვევაში მარჯვენა საჭიან მანქანებზე მოხდეს კოლოფის გადაკეთება რის შედეგადაც მივიღებთ აი ამას (იხილეთ სურათი) ![]() მე ვფიქრობ რომ ესე უფრო პრაკტიკული იქნება მარჯვენა საჭიანისთვის ვიდრე სტანდარტული გადართვის მიმდინარეობა (იხილეთ სურათი) ![]() სხვათაშორის ძალიან ადრე, რულ გადატანილი ტოიოტა ვნახე რომელსაც გადაცემები ზუსტად ეგრე ქონდა. ანუ საჭე კი ქონდა უკვე მარცხნივ (09 ის ტორპედო ეყენა ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 8-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 75 ![]() |
და აბა იმ ტოიოტას როგორ ქონდა ჰა???
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(GeNeRaL @ May 13 2010, 10:10) [snapback]132283[/snapback] და აბა იმ ტოიოტას როგორ ქონდა ჰა??? ![]() ტოიოტა ქარხნულად იყო ალბათ და იმიტომ. ერთ ღერძიანი მექანიზმია სიმართლე გითხრა ნახაზებზე ნორმალურად არ ჩანს მაგრამ რიჩაგის მარცხნივ და მარჯვნივ მოძრაობა უნდა შეტრიალება რაც საკმაოდ რთულია ტექნიკურად. ისე თანხას გააჩნია თორემ გამკეთებელ მონახავდა კაცი. კიდევ ახალი მექანიზმი ნიშნავს ახალ პრობლემებს. რულის გადატანა მართლაც ყველაზე მაგარი გამოსავალია. ციტატა(mishaj @ May 13 2010, 10:26) [snapback]132290[/snapback] GeNeRaL სუბარუზე არ მაქვს ნანახი მაგრამ კრაისლერ სტრატუსსზე ესეთი პრინციპია ზუსტად, სიჩქარის გადამრთველი ბერკედიდან კოლოფამდე მიდის რამდენიმე მყიფე ტროსი, ბერკეტის მოძრაობის შემთვევასში სიჩქარეების გადამრთველი ბერკეტი პოზიციის ცვლასთან ერთად იცვლის კოლოფზე დამონტაჟებული ბერკეტიც პოზიციას როგორც ნაჩვენებია სურათზე ![]() ასე რომ, თეორიულად კოლოფს გადაკეთება არ ჭირდება სიჩქარის გადამრთველი ბერკეტის ტროსის დამჭიმი ბერკეტები უნდა გადაკეთდეს ისე რომ შენთვის სასურველი პოზიცია კოლფზე ბერკეტების კომბინაციის სასურველს ემთხვეოდეს. მემგონი ამაზე მარტივი და იაფი გზა არ იარსებებს ![]() ნუ ეხლა სადაც კარაქის მრგვალად დაჭრას ახერხებენ ტექნოლოგიური წინსვლის გამო მაგის გადაკეთებაც არ უნდა იყოს პრობლემა ![]() ნიკოლოზის დროინდელი გადართვის სქემაა. ჩემ 1979 წელს გამოშვებულ ნარინჯისფერ მოსკვიჩზეც იგივე იყო ![]() |
|
|
![]() ![]() |