IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მექანიკა მარჯვენა საჭიანზე, შესაძლებელია თუ არა გადაკეთება?!..
GeNeRaL
გამოხმაურება May 12 2010, 14:32
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,030
რეგისტრ.: 8-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 75




შეილება ვინმეს ჩაინიკურად მოეჩვენოს ჩემს მიერ დაყენებული საკითხი მაგრამ საქმე იმაში მდგომარეობს რომ ადამიანი პრაკტიკულობისკენ ისწრაფვის და გამომდინარე აქედან თავ სატკივარებსაც იჩენს ....
ვინც ტექნიკურად უფრო გათვითცნობიერებულები ხართ გადაცემათა კოლობის (კარობკის) შესახებ იქნებ დაწეროთ რამდენად შესაძლებელია ის რომ მექანიკაზე , ამ შემთხვევაში მარჯვენა საჭიან მანქანებზე მოხდეს კოლოფის გადაკეთება რის შედეგადაც მივიღებთ აი ამას (იხილეთ სურათი)
მე ვფიქრობ რომ ესე უფრო პრაკტიკული იქნება მარჯვენა საჭიანისთვის ვიდრე სტანდარტული გადართვის მიმდინარეობა (იხილეთ სურათი)

სხვათაშორის ძალიან ადრე, რულ გადატანილი ტოიოტა ვნახე რომელსაც გადაცემები ზუსტად ეგრე ქონდა. ანუ საჭე კი ქონდა უკვე მარცხნივ (09 ის ტორპედო ეყენა biggrin.gif) მაგრამ გადაცემები ქონდა პირიქით ანუ 1 და 2 ქონდა 5 ეს და ზადნის ადგილას, 3-4 თავის ადგილად იყო....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
GeNeRaL
გამოხმაურება May 13 2010, 09:10
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,030
რეგისტრ.: 8-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 75




და აბა იმ ტოიოტას როგორ ქონდა ჰა??? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 13 2010, 09:31
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(GeNeRaL @ May 13 2010, 10:10) [snapback]132283[/snapback]
და აბა იმ ტოიოტას როგორ ქონდა ჰა??? biggrin.gif


ტოიოტა ქარხნულად იყო ალბათ და იმიტომ. ერთ ღერძიანი მექანიზმია სიმართლე გითხრა ნახაზებზე ნორმალურად არ ჩანს მაგრამ რიჩაგის მარცხნივ და მარჯვნივ მოძრაობა უნდა შეტრიალება რაც საკმაოდ რთულია ტექნიკურად. ისე თანხას გააჩნია თორემ გამკეთებელ მონახავდა კაცი.
კიდევ ახალი მექანიზმი ნიშნავს ახალ პრობლემებს.
რულის გადატანა მართლაც ყველაზე მაგარი გამოსავალია.

ციტატა(mishaj @ May 13 2010, 10:26) [snapback]132290[/snapback]
GeNeRaL

სუბარუზე არ მაქვს ნანახი მაგრამ კრაისლერ სტრატუსსზე ესეთი პრინციპია ზუსტად, სიჩქარის გადამრთველი ბერკედიდან კოლოფამდე მიდის რამდენიმე მყიფე ტროსი, ბერკეტის მოძრაობის შემთვევასში სიჩქარეების გადამრთველი ბერკეტი პოზიციის ცვლასთან ერთად იცვლის კოლოფზე დამონტაჟებული ბერკეტიც პოზიციას როგორც ნაჩვენებია სურათზე


ასე რომ, თეორიულად კოლოფს გადაკეთება არ ჭირდება სიჩქარის გადამრთველი ბერკეტის ტროსის დამჭიმი ბერკეტები უნდა გადაკეთდეს ისე რომ შენთვის სასურველი პოზიცია კოლფზე ბერკეტების კომბინაციის სასურველს ემთხვეოდეს.
მემგონი ამაზე მარტივი და იაფი გზა არ იარსებებს smile.gif

ნუ ეხლა სადაც კარაქის მრგვალად დაჭრას ახერხებენ ტექნოლოგიური წინსვლის გამო მაგის გადაკეთებაც არ უნდა იყოს პრობლემა biggrin.gif


ნიკოლოზის დროინდელი გადართვის სქემაა. ჩემ 1979 წელს გამოშვებულ ნარინჯისფერ მოსკვიჩზეც იგივე იყო biggrin.gif . თანამედროვე მანქანებში ერთ რიჩაგიანია. არევითარი ტროსები და ა.შ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
GeNeRaL   მექანიკა მარჯვენა საჭიანზე   May 12 2010, 14:32
tsubaru   მაგრად მომწონს ეგ ...   May 12 2010, 14:40
GeNeRaL   tsubaru მომწონს კი ა...   May 12 2010, 14:53
PAINKILLER   როგორც შეეჩვევი ის...   May 12 2010, 17:05
SUB 300  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge