![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 8-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 75 ![]() |
შეილება ვინმეს ჩაინიკურად მოეჩვენოს ჩემს მიერ დაყენებული საკითხი მაგრამ საქმე იმაში მდგომარეობს რომ ადამიანი პრაკტიკულობისკენ ისწრაფვის და გამომდინარე აქედან თავ სატკივარებსაც იჩენს ....
ვინც ტექნიკურად უფრო გათვითცნობიერებულები ხართ გადაცემათა კოლობის (კარობკის) შესახებ იქნებ დაწეროთ რამდენად შესაძლებელია ის რომ მექანიკაზე , ამ შემთხვევაში მარჯვენა საჭიან მანქანებზე მოხდეს კოლოფის გადაკეთება რის შედეგადაც მივიღებთ აი ამას (იხილეთ სურათი) ![]() მე ვფიქრობ რომ ესე უფრო პრაკტიკული იქნება მარჯვენა საჭიანისთვის ვიდრე სტანდარტული გადართვის მიმდინარეობა (იხილეთ სურათი) ![]() სხვათაშორის ძალიან ადრე, რულ გადატანილი ტოიოტა ვნახე რომელსაც გადაცემები ზუსტად ეგრე ქონდა. ანუ საჭე კი ქონდა უკვე მარცხნივ (09 ის ტორპედო ეყენა ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 12th May 2010 - 18:05) [snapback]132117[/snapback] როგორც შეეჩვევი ისე არის უკეთესი, ხოდა როგორც მანქანას აქვს ისე უნდა შეეჩვიო მაგის გადაკეთება მგონი მანიაკობაა +1 ისე გადაკეთების დიდი სურვილი თუ გაქვს ძნელი არ უნდა იყოს. აგერ რაღაცა დავხაზე, მგონი მთლად გასაგებად არ გამომივიდა თუმცა.. ![]() მოკლედ გადამრთველი შუაში დამაგრებულია ღერძზე, ისე რომ მარჯვნივ და მარცხნივ ამ ღერძის მართობულ სიბრტყეში ტრიალებს, ხოლო წინ და უკან სრიალებს. |
|
|
![]() ![]() |