IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> SG5-ზე ტურბინის შეცვლა, ალტერნატივები :)
PAINKILLER
გამოხმაურება May 13 2010, 14:44
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მოკლედ, როგორც მოგეხსენებათ SG5 ტურბინიან მოდელებზე დგას შედარებით პატარა კრილჩატკიანი TF035 ტურბინა (ზუსტად იგივე რაც SF5 ევროპულ მოდელზე), რომელიც ბრუნვას იწყებს უფრო დაბალი აბაროტებიდან და შესაბამისად უფრო დაბალ აბაროტებზეც ამთავრებს smile.gif

არის იდეა რომ სხვადასხვა საჭიროებების გამო სტოკი ტურბინა შეიძლება შეიცვალოს რამე სხვა ტურბინით.

DROM-ის ფორუმებზე იყო შესაბამისი განხილვები და იქაც არაერთგვაროვანი შეფასებები აქვს სხვადასხვა ალტერნატიულ ვარიანტებს, ამიტომ მე უფრო მაინტერესებს ჩვენთან როგორ ფიქრობენ ამ ყველაფერზე smile.gif


გასაგებია რომ ჩვენთან SG5 კუზაო არც ისეთი გავრცელებულია, მაგრამ ფორუმზე უკვე რამდენიმე წევრი ელოდება იაპონიიდან შესაბამის მოდელს, ამიტომ კარგი იქნებოდა ეს თემა გაგვევრცო და მომავალშიც უფრო მეტი ინფორმაციები მოგვეგროვებინა smile.gif


ერთერთი ვარიანტი არის SF5-იდან მოხსნილი TD04L-ის დაყენება, ანუ ყველაზე იაფიანი ვარიანტი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ თბილისში ბლომად S/Tb-ები იშლება smile.gif

თუმცა ამ შემთხვევაში გასარკვევია რა პლიუსები იქნება და რა დამატებითი ღონისძიებები იქნება ჩასატარებელი (დეტალები გამოსაცვლელი+პრაშივკა) რომ რეალურ შედეგს მიაღწიო, ანუ ფული ტყუილად არ გადაყარო smile.gif

არის სხვა ვარიანტებიც, მათ შორის VF22, VF23, VF24 და სხვა მოდელების დაყენება, შესაბამისი დამატებითი წუნინგით (ხშირად აუცილებელიც), გააჩნია მოთხოვნილებებს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება May 13 2010, 15:58
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




PAINKILLER
ფორესტერის ტურბინის დაყენებით უკეთესი გაწევის და ცოტა მეტი წვის გარდა არაფერი შეიცვლება, და იმპრეზას ტურბინის გაყენება მართლა არ ღირს, იმიტომ რომ ახლა ერთი ცუდი ამბავი უნდა გითხრა, მართალი გითხრა შენზე არანაკლებად მეწყინა რომ შენს მანქანაზე პრაშივკებში ჩაძვრომა შეუძლებელია, მაგრამ რას იზამ, ასეთი ტვინმოღრეცილები არიან იაპონელები და რა ვქნათ?? sad.gif(
ყველა SG5 პრაშივკდება ელექტრო დრესელებიანის გარდა.

ესეც ლოგები
http://public.blu.livefilestore.com/y1paiL...6s.csv?download
http://public.blu.livefilestore.com/y1pPKt...9s.csv?download

Sturbo
საქმე იმაშია რომ რომ DT04-ს აყენებენ, ზედ აყოლებენ რესტრიქტორსაც, ვესტგეითსაც თავის აქტუატორიანად და ამ აქტუატორის სელენოიდსაც.
ეკუმ რამდენიც არ უნდა იფართხალოს უბრალოდ ვერ მოერევა აქტუატორის ზამბარას და 1 ბარამდე მშვენიცრად დაუბერავს.
შენს შემთხვევაში არ ვიცი რას იზამს, იმიტომ რომ 1 ბარზე ფუელქათი გაქვს

Sturbo
ერთი იდეაც არის შენს მანქანასთან დაკავშირებით, დატჩიკები შენსას და იაპონურს ერთიდაიგივე აქვს, შეგიძლია იაპონური ეკუ ატაკო შენთან და შტეკერები გადააკეთო.
თუმცა ეს თემა SG5-ზეა და შემთხვევით არ დავივორნოთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
PAINKILLER   SG5-ზე ტურბინის შეცვლა   May 13 2010, 14:44
Baal  
ციტატ...   May 13 2010, 14:48
Sturbo   მალე დავაყენებ მაგ...   May 13 2010, 15:27
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge