![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, როგორც მოგეხსენებათ SG5 ტურბინიან მოდელებზე დგას შედარებით პატარა კრილჩატკიანი TF035 ტურბინა (ზუსტად იგივე რაც SF5 ევროპულ მოდელზე), რომელიც ბრუნვას იწყებს უფრო დაბალი აბაროტებიდან და შესაბამისად უფრო დაბალ აბაროტებზეც ამთავრებს
![]() არის იდეა რომ სხვადასხვა საჭიროებების გამო სტოკი ტურბინა შეიძლება შეიცვალოს რამე სხვა ტურბინით. DROM-ის ფორუმებზე იყო შესაბამისი განხილვები და იქაც არაერთგვაროვანი შეფასებები აქვს სხვადასხვა ალტერნატიულ ვარიანტებს, ამიტომ მე უფრო მაინტერესებს ჩვენთან როგორ ფიქრობენ ამ ყველაფერზე ![]() გასაგებია რომ ჩვენთან SG5 კუზაო არც ისეთი გავრცელებულია, მაგრამ ფორუმზე უკვე რამდენიმე წევრი ელოდება იაპონიიდან შესაბამის მოდელს, ამიტომ კარგი იქნებოდა ეს თემა გაგვევრცო და მომავალშიც უფრო მეტი ინფორმაციები მოგვეგროვებინა ![]() ერთერთი ვარიანტი არის SF5-იდან მოხსნილი TD04L-ის დაყენება, ანუ ყველაზე იაფიანი ვარიანტი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ თბილისში ბლომად S/Tb-ები იშლება ![]() თუმცა ამ შემთხვევაში გასარკვევია რა პლიუსები იქნება და რა დამატებითი ღონისძიებები იქნება ჩასატარებელი (დეტალები გამოსაცვლელი+პრაშივკა) რომ რეალურ შედეგს მიაღწიო, ანუ ფული ტყუილად არ გადაყარო ![]() არის სხვა ვარიანტებიც, მათ შორის VF22, VF23, VF24 და სხვა მოდელების დაყენება, შესაბამისი დამატებითი წუნინგით (ხშირად აუცილებელიც), გააჩნია მოთხოვნილებებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
ფორესტერის ტურბინის დაყენებით უკეთესი გაწევის და ცოტა მეტი წვის გარდა არაფერი შეიცვლება, და იმპრეზას ტურბინის გაყენება მართლა არ ღირს, იმიტომ რომ ახლა ერთი ცუდი ამბავი უნდა გითხრა, მართალი გითხრა შენზე არანაკლებად მეწყინა რომ შენს მანქანაზე პრაშივკებში ჩაძვრომა შეუძლებელია, მაგრამ რას იზამ, ასეთი ტვინმოღრეცილები არიან იაპონელები და რა ვქნათ?? ![]() ყველა SG5 პრაშივკდება ელექტრო დრესელებიანის გარდა. ესეც ლოგები http://public.blu.livefilestore.com/y1paiL...6s.csv?download http://public.blu.livefilestore.com/y1pPKt...9s.csv?download Sturbo საქმე იმაშია რომ რომ DT04-ს აყენებენ, ზედ აყოლებენ რესტრიქტორსაც, ვესტგეითსაც თავის აქტუატორიანად და ამ აქტუატორის სელენოიდსაც. ეკუმ რამდენიც არ უნდა იფართხალოს უბრალოდ ვერ მოერევა აქტუატორის ზამბარას და 1 ბარამდე მშვენიცრად დაუბერავს. შენს შემთხვევაში არ ვიცი რას იზამს, იმიტომ რომ 1 ბარზე ფუელქათი გაქვს Sturbo ერთი იდეაც არის შენს მანქანასთან დაკავშირებით, დატჩიკები შენსას და იაპონურს ერთიდაიგივე აქვს, შეგიძლია იაპონური ეკუ ატაკო შენთან და შტეკერები გადააკეთო. თუმცა ეს თემა SG5-ზეა და შემთხვევით არ დავივორნოთ |
|
|