![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, როგორც მოგეხსენებათ SG5 ტურბინიან მოდელებზე დგას შედარებით პატარა კრილჩატკიანი TF035 ტურბინა (ზუსტად იგივე რაც SF5 ევროპულ მოდელზე), რომელიც ბრუნვას იწყებს უფრო დაბალი აბაროტებიდან და შესაბამისად უფრო დაბალ აბაროტებზეც ამთავრებს
![]() არის იდეა რომ სხვადასხვა საჭიროებების გამო სტოკი ტურბინა შეიძლება შეიცვალოს რამე სხვა ტურბინით. DROM-ის ფორუმებზე იყო შესაბამისი განხილვები და იქაც არაერთგვაროვანი შეფასებები აქვს სხვადასხვა ალტერნატიულ ვარიანტებს, ამიტომ მე უფრო მაინტერესებს ჩვენთან როგორ ფიქრობენ ამ ყველაფერზე ![]() გასაგებია რომ ჩვენთან SG5 კუზაო არც ისეთი გავრცელებულია, მაგრამ ფორუმზე უკვე რამდენიმე წევრი ელოდება იაპონიიდან შესაბამის მოდელს, ამიტომ კარგი იქნებოდა ეს თემა გაგვევრცო და მომავალშიც უფრო მეტი ინფორმაციები მოგვეგროვებინა ![]() ერთერთი ვარიანტი არის SF5-იდან მოხსნილი TD04L-ის დაყენება, ანუ ყველაზე იაფიანი ვარიანტი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ თბილისში ბლომად S/Tb-ები იშლება ![]() თუმცა ამ შემთხვევაში გასარკვევია რა პლიუსები იქნება და რა დამატებითი ღონისძიებები იქნება ჩასატარებელი (დეტალები გამოსაცვლელი+პრაშივკა) რომ რეალურ შედეგს მიაღწიო, ანუ ფული ტყუილად არ გადაყარო ![]() არის სხვა ვარიანტებიც, მათ შორის VF22, VF23, VF24 და სხვა მოდელების დაყენება, შესაბამისი დამატებითი წუნინგით (ხშირად აუცილებელიც), გააჩნია მოთხოვნილებებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
მალე დავაყენებ მაგ TD04L და გეტყვი რა ცვლილებები მოხდება. ისე საინტერესოა TD04L დავათვალიერე კარგათ და კომპრესორის მხარეს ორმაგი კრილჩატკა აქვს ეგრე უნგა იყოს ?
შენ SG5 ზე ლოგი ჩაწერე ? თუ ჩაწერე აქ დადე საინტერესოა მაღლა 6500 სის ფარგლებში ვესტგეიტი რამდენზეა ღია და ლამდა ამ დროს რას ამბობს სმესის ან EGT ს შესახებ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ May 13 2010, 16:27) [snapback]132416[/snapback] მალე დავაყენებ მაგ TD04L და გეტყვი რა ცვლილებები მოხდება. ისე საინტერესოა TD04L დავათვალიერე კარგათ და კომპრესორის მხარეს ორმაგი კრილჩატკა აქვს ეგრე უნგა იყოს ? შენ SG5 ზე ლოგი ჩაწერე ? თუ ჩაწერე აქ დადე საინტერესოა მაღლა 6500 სის ფარგლებში ვესტგეიტი რამდენზეა ღია და ლამდა ამ დროს რას ამბობს სმესის ან EGT ს შესახებ. შენს მანქანას სულ სხვა ECU აქვს და სულ სხვა ქარხნული მონაცემები ![]() ჩემი ლოგი მახოს აქვს და იმედია დადებს, მეც მაგრა მაინტერესებს ![]() ![]() TD04L-საც და TF035-საც ორმაგი კრილჩატკები აქვს კომპრესორის მხარეს, თითქმის ერთნაირია ორივე ![]() სამაგიეროდ TD04L-ს ტურბინის მხარეს აქვს ბევრად დიდი კრილჩატკა და უფრო მაღალ აბაროტებზე შეუძლია ბუსტის შექმნა ![]() ციტატა(maxouni @ May 13 2010, 16:58) [snapback]132419[/snapback] PAINKILLER ფორესტერის ტურბინის დაყენებით უკეთესი გაწევის და ცოტა მეტი წვის გარდა არაფერი შეიცვლება, და იმპრეზას ტურბინის გაყენება მართლა არ ღირს, იმიტომ რომ ახლა ერთი ცუდი ამბავი უნდა გითხრა, მართალი გითხრა შენზე არანაკლებად მეწყინა რომ შენს მანქანაზე პრაშივკებში ჩაძვრომა შეუძლებელია, მაგრამ რას იზამ, ასეთი ტვინმოღრეცილები არიან იაპონელები და რა ვქნათ?? ![]() ყველა SG5 პრაშივკდება ელექტრო დრესელებიანის გარდა. თუმცა ეს თემა SG5-ზეა და შემთხვევით არ დავივორნოთ ეგ ინფორმაცია საიდან მოიპოვე?? მე ის ვიცი რომ სხვა მოდელის პრაშივკა არ მიდის კროსსპორტის ელექტროდროსელიან ECU-ზე, ის რომ გაპრაშივკება საერთოდ არ შეიძლება მაგი არსად არ უთქვამთ, drom-ის ფორუმებზე მსგავსი არაფერი წერია.... ციტატა(maxouni @ May 13 2010, 17:09) [snapback]132423[/snapback] არსებობს, მექანიკები, და ეგენი პრაშივკდება, ამათი დებილი დედა რომ ვატირე, რატუმ უნდა იყოს ასე უკუღმართულად??? ელექტროდროსელიანი იმპრეზას კომპი მიდის XT-ზე შტეკერების გადაკეთებით და მე რე ხდება ცოფიანი. არ პრაშივნკდებაო ახლა გავიგე თორემ მართლა ამოგიდებდა ხოდა დავითრევ მაგ ელექტროდროსელიანი იმპრეზის კომპს და მივაპრაშივკებ ![]() ან ვაბშე დროსელს გადავაკეთებ მექანიკურზე ![]() ციტატა(Sturbo @ May 13 2010, 17:25) [snapback]132424[/snapback] რას გავს თქვენი საქციელი 5300 ზე მეტი დაგეტრიალებინათ ![]() 0% ზე გავა. ყოფნის ამ მანქანას ეს ტურბინა რას ერჩით თან ყოველდღიური სიარულისთვის TF035 ძალიან სასიამოვნო ნივთია. მაგაში გეთანხმები, ჯერჯერობით არც ვაპირებ ტურბინის გამოცვლას, თორემ საკმაოდ კარგი შანსი მქოდა სამაგისოდ ![]() ქალაქში სასიარულოდ TF035 ძაან ჯიგრულია, მითუმეტეს ავტომატიკას მეტი არც სჭირდება, დრაგაობას თუ დავაპირებ, ქარხნულ ტურბინაზეც შეიძლება დაწუნინგება, ქულერის გამოცვლით და ბუსტკონტროლერის დაყენებით ![]() ციტატა(RACKER @ May 13 2010, 19:24) [snapback]132454[/snapback] დიდ ტურბინას რომ დააყენებ მერე ავცს როგორ იმუშავებს? ეგ ხო მექანიკურია? ანუ კომპიდან არ იმართება. ვაფშედა ბუსტი გაზომეთ მაღალ აბაროტებზე. ვარდება დაბლა? AVCS ირთვება კონკრეტულ აბაროტზე, და როგორც ვიცი ელექტრონულად იმართება ![]() მაღალ აბაროტებზე ბუსტი ქვემოთ მიდის, მე რომ დავლოგე ავტომატურ რეჟიმში მქონდა და 5500-ზე უკვე შემდეგ სიჩქარეში რთავდა, ტიპტრონიკის რეჟიმში არ დამილოგავს, მანდ უკვე რედლაინამდე დაატრიალებს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|