![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, როგორც მოგეხსენებათ SG5 ტურბინიან მოდელებზე დგას შედარებით პატარა კრილჩატკიანი TF035 ტურბინა (ზუსტად იგივე რაც SF5 ევროპულ მოდელზე), რომელიც ბრუნვას იწყებს უფრო დაბალი აბაროტებიდან და შესაბამისად უფრო დაბალ აბაროტებზეც ამთავრებს
![]() არის იდეა რომ სხვადასხვა საჭიროებების გამო სტოკი ტურბინა შეიძლება შეიცვალოს რამე სხვა ტურბინით. DROM-ის ფორუმებზე იყო შესაბამისი განხილვები და იქაც არაერთგვაროვანი შეფასებები აქვს სხვადასხვა ალტერნატიულ ვარიანტებს, ამიტომ მე უფრო მაინტერესებს ჩვენთან როგორ ფიქრობენ ამ ყველაფერზე ![]() გასაგებია რომ ჩვენთან SG5 კუზაო არც ისეთი გავრცელებულია, მაგრამ ფორუმზე უკვე რამდენიმე წევრი ელოდება იაპონიიდან შესაბამის მოდელს, ამიტომ კარგი იქნებოდა ეს თემა გაგვევრცო და მომავალშიც უფრო მეტი ინფორმაციები მოგვეგროვებინა ![]() ერთერთი ვარიანტი არის SF5-იდან მოხსნილი TD04L-ის დაყენება, ანუ ყველაზე იაფიანი ვარიანტი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ თბილისში ბლომად S/Tb-ები იშლება ![]() თუმცა ამ შემთხვევაში გასარკვევია რა პლიუსები იქნება და რა დამატებითი ღონისძიებები იქნება ჩასატარებელი (დეტალები გამოსაცვლელი+პრაშივკა) რომ რეალურ შედეგს მიაღწიო, ანუ ფული ტყუილად არ გადაყარო ![]() არის სხვა ვარიანტებიც, მათ შორის VF22, VF23, VF24 და სხვა მოდელების დაყენება, შესაბამისი დამატებითი წუნინგით (ხშირად აუცილებელიც), გააჩნია მოთხოვნილებებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
PAINKILLER
მე გასატესტად ვთქვი თორე ისე რომ არ შეიძლება რათ უნდა მაგას ბეევრი ბაზარი. ანუ რო დალოგო და გასინჯო რამდენს უბერავს ტურბინა. ისე შეიძლება წნევა კი ქონდეს მაგრამ ცოტა ჰაერს უბერავდეს და ცხელს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ May 13 2010, 19:45) [snapback]132469[/snapback] PAINKILLER მე გასატესტად ვთქვი თორე ისე რომ არ შეიძლება რათ უნდა მაგას ბეევრი ბაზარი. ანუ რო დალოგო და გასინჯო რამდენს უბერავს ტურბინა. ისე შეიძლება წნევა კი ქონდეს მაგრამ ცოტა ჰაერს უბერავდეს და ცხელს ეგრე ისედაც ვიცი პიკებზე 1.27-ს ქმნის წნევას, მერე ვეისტგეითი ირთვება ![]() და წნევას თუ შექმნის, ცოტა ჰაერის დაბერვა რაღა პონტია, ჰაერის წნევა არაა ეგ აბა რისია ![]() ციტატა(maxouni @ May 13 2010, 19:57) [snapback]132474[/snapback] აქედან http://forums.drom.ru/subaru/t1151246864.html თუ სულ გაზგაყრილი სიარულს არ აპირებ თავისი ტურბინა სჯობია და თუ მეტისმეტად აქტიურობ მაშინ D04, იმიტომ რომ გადახურება გექნება და საერთოდ დაკარგავს გაწევას, სინდისს და ნამუსს მახო ეგ ვეტკა წაკითხული მაქვს თავიდან ბოლომდე, არსად არ წერია რომ არ იჩიპებაო, უბრალოდ შესაბამისი სხვა მოდელის პრაშივკა არ მიდის, ელექტროდროსელის გამო ![]() ![]() ![]() აგერ დაწერეს რომ გაიჩიპა ხოშიანად, ოღონდ ლიცენზიური EcuTec უნდა მაგ საქმესო..... http://forums.drom.ru/subaru/t1151246864-p10.html http://forester-moscowclub.ru/showthread.p...2399&page=9 -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|