![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
იცით ალბათ რო ლეგასი ვიყიდე და მოკლედ ბუსტავს 0.6 ზე ზევით არ ადის რაც არ უნდა უქნა!! ლამბდა ზონდიო! არ იქნებოდა პრობლემა რო იშოვებოდეს ეგრე ვე შევცვლიდი 4 წვერიანია დენსოს ფირმის და იშვიათია აქ! ამიტომ მინდა ვიკითხო კიდე დეტონაციაც მგონი ატრაკებს და ვისაც გესმით ტყუილად არ მინდა ჩამოვიტანო და ბუსტის დავარდნა ლამბდასთან რამე კავშირშია? თან ბევრსაც არ წვავს! დეტონაციამ შეილბეა ეგ ქნას? ან ქნებ სოლენოიდია დაბრედილი? რონლით დავიწყო? მადლობა წინასწარ
P.S მექანიკაა ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
სელენოიდის შემთხვევაში, როდესაც გადააერთებ სელენოიდში მიმავალ წვრილ შლანგებს უნდა დაბუსტოს 1 ბარზე მეტი , ჩემი აზრით უნდა შეაერთო კომპზე
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ May 12 2010, 21:32) [snapback]132161[/snapback] სელენოიდის შემთხვევაში, როდესაც გადააერთებ სელენოიდში მიმავალ წვრილ შლანგებს უნდა დაბუსტოს 1 ბარზე მეტი , ჩემი აზრით უნდა შეაერთო კომპზე 1 ბარზე მეტს ისედაც ბუსტავს სტოკი RSK ![]() სოლენოიდის გადაერთებით 1.3-ზეც ავა ![]() ციტატა(maxouni @ May 12 2010, 22:22) [snapback]132181[/snapback] უნივერსალი ეგ რომელია??? შტეკერის გარეშე?? 4 წვერიანი ვიწროზოლიანიც არის და ფართოზოლიანიც, ფართოზოლიანი უშტეკეროსი არ მჯერა მე,, იმიტომ რომ ყველა ფართოზოლიან ლამბდა აქვს ცდომილება და მერე ქარხანაშივე ხდება მისი კალიბრირება რეზისტორით, ეს მაკალიბრირებელი რეზისტორი დგება სწორედ შტეკერში და უშტეკერო ფართოზოლიანი უნამუსო დაბოლებაა და მეტი არაფერი. leqsoo დაბალი ბუსტი შეიძლება ბევრი რამის ბრალი იყოს, სელენოიდიდან დაწყებული კარობკის გაუმართაობამდე, კარგი დიაგნოსტიკის გარეშე შეიძლება მთელი მანქანა შეცვალო და ვერაფერს მიაგნო, ყრთულესი სისტემა აქვს ლეგასის. ტურბინების სამართავად მარტო სელენოიდები აქვს 20 ცალი, როცა ფორესტერს სულ 2 აქვს კარობკა მექანიკააა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |