IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ECU Tuning, პრაშივკები, რომები, სოფტი, კითხვები, რჩევები
Sturbo
გამოხმაურება May 7 2010, 21:24
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია sad.gif :



ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut sad.gif .

არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ blink.gif ორივე მხარეს ავხადე სამკუთხედი პლასტმასის ხუფები, ბარდაჩოკი მოვხსენი, რულის ქვეშ ვეძებე მაგრამ იქ მარტო TCU ვიპოვე. ვინმეს ამერიკული არ დაგიშლიათ სად ჯანდაბაში დგას ECU ?.
მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში wacko.gif ყველა ფორესტერში ეგეთი ამბავია ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება May 14 2010, 02:03
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(xaron @ 13th May 2010 - 10:14) [snapback]132286[/snapback]
კი უნდა მქონდეს დღეს მოვძებნი და მოგწერ.

მაგარ საქმეს იზამ.
ციტატა(xaron @ 13th May 2010 - 10:14) [snapback]132286[/snapback]
რომრაიდერით ვერა?

რომრაიდერი კი ცნობს ტვინტურბო ლეგასიაო, მაგრამ მარტო დიაგნოსტიკის კოდების მეპებს ხედავს, იგივე ეკუფლეშზეც და ეკუედიტს საერთოდ არა აქვს თავისი დეფინიშენები და რომრაიდერს და ეკუფლეშს ვაიმპორტებ

PAINKILLER
ეეეეჰ, პეინ, ეკუტეკი რომ იყოს თბილისში რაღა გვიჭირს, არ იძლევიან დამპალი ინგლისელები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 14 2010, 14:09
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 14 2010, 02:03) [snapback]132630[/snapback]
PAINKILLER
ეეეეჰ, პეინ, ეკუტეკი რომ იყოს თბილისში რაღა გვიჭირს, არ იძლევიან დამპალი ინგლისელები

აბა ეს ნახე wink.gif

http://www.rocketrally.com/website/index.p...Path=40_191_317





აუ რა ჩათლახები არიან ამ EcuTek-ში, რა კარგი რამეები სცოდნიათ და სხვებს არ ასწავლიან biggrin.gif


Map Switching


This revolutionary feature allows the driver to select from two performance levels while driving.

Put simply this is an incredible option. As far as we know there is no other ECU in the world that offers this. IMAGINE, driving along the road at full throttle and you want some extra power, you press the rear window (factory) defog switch and the car sinks you back into your seat with the sudden rush of acceleration. Thats just one option of Map Switching, all via the factory standard ECU!!

How it Works

EcuTek have customised the function of the software in the ECU to allow dynamic switching between two sets of performance maps. To switch between these performance levels, the driver simply holds full throttle and toggles the rear heated window switch. This may be done with the engine off or on.


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   ECU Tuning   May 7 2010, 21:24
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge