![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია
![]() ![]() ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut ![]() არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ ![]() მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(xaron @ 13th May 2010 - 10:14) [snapback]132286[/snapback] კი უნდა მქონდეს დღეს მოვძებნი და მოგწერ. მაგარ საქმეს იზამ. ციტატა(xaron @ 13th May 2010 - 10:14) [snapback]132286[/snapback] რომრაიდერით ვერა? რომრაიდერი კი ცნობს ტვინტურბო ლეგასიაო, მაგრამ მარტო დიაგნოსტიკის კოდების მეპებს ხედავს, იგივე ეკუფლეშზეც და ეკუედიტს საერთოდ არა აქვს თავისი დეფინიშენები და რომრაიდერს და ეკუფლეშს ვაიმპორტებ PAINKILLER ეეეეჰ, პეინ, ეკუტეკი რომ იყოს თბილისში რაღა გვიჭირს, არ იძლევიან დამპალი ინგლისელები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 14 2010, 02:03) [snapback]132630[/snapback] PAINKILLER ეეეეჰ, პეინ, ეკუტეკი რომ იყოს თბილისში რაღა გვიჭირს, არ იძლევიან დამპალი ინგლისელები აბა ეს ნახე ![]() http://www.rocketrally.com/website/index.p...Path=40_191_317 აუ რა ჩათლახები არიან ამ EcuTek-ში, რა კარგი რამეები სცოდნიათ და სხვებს არ ასწავლიან ![]() Map Switching This revolutionary feature allows the driver to select from two performance levels while driving. Put simply this is an incredible option. As far as we know there is no other ECU in the world that offers this. IMAGINE, driving along the road at full throttle and you want some extra power, you press the rear window (factory) defog switch and the car sinks you back into your seat with the sudden rush of acceleration. Thats just one option of Map Switching, all via the factory standard ECU!! How it Works EcuTek have customised the function of the software in the ECU to allow dynamic switching between two sets of performance maps. To switch between these performance levels, the driver simply holds full throttle and toggles the rear heated window switch. This may be done with the engine off or on. -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |