![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 ![]() |
გამარჯობათ STI ს პასადკა როგორ ავუტიო ან იტევა საერთო? ასვალტიდან ვერ გადავდივარ დავბზარე მთელი შიტოკი.
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
STi-ს აწევა ყველაზე მარტივად და უმტკივნეულოდ შეიძლება მხოლოდ მაღალი საბურავების დაყენებით
![]() ![]() მაგ შემთხვევაში არც მანევრირებას კარგავ მნიშვნელოვნად, არც აბვესის მოხსნა გჭირდება (STi-ზე არც იხსნება აბვესი) და არც პრუჟინების გამოცვლა ![]() მეც ვდარდობდი ჩემი კროსიკას 17 სანტიმეტრიან პასადკაზე, მაგრამ ახლა ისე ხოშიანად დგას 20 სანტიმეტრზე, როგორც დაგიბარებია, უბრალოდ 17" 7J დისკები დავაყენე პატარა ვილეტით და მაღალი საბურავები მივეცი (225/50), არანაირი ცვლილება მანევრში გაუარესებისკენ არ მიგვრძვნია (დაჟე ცოტა უკეთესად შედის მოსახვევში), ვიდიც ხოშიანი მისცა და პასადკა ხომ ასწია და ასწია ![]() ![]() ციტატა(RACKER @ May 15 2010, 09:19) [snapback]133002[/snapback] სტი რომ აწიო უკეთესად უნდა იაროს წესით ოფზე. უკან სხვანაირი ბლოკირება აქ და იმიტო. კულაჩკოვი კი, მასეა, STi ფორესტერს, იმპრეზა WRX-ს და ლეგასი RSK-ს უკანა ბლოკირება აქვს კულაჩკოვი, ამიტომ უფრო კარგად იქცევა თოვლში, ტალახში და ეგეთ ადგილებში ![]() ![]() და VTD ცენტრალური დიფერენციალი ხომ ისედაც ბევრად უკეთესია ოფროუდზე ვიდრე A-AWD ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |