გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Dec 14 2009, 18:37
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 |
გამარჯობათ STI ს პასადკა როგორ ავუტიო ან იტევა საერთო? ასვალტიდან ვერ გადავდივარ დავბზარე მთელი შიტოკი.
|
|
|
|
![]() |
May 15 2010, 12:28
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
STi-ს აწევა ყველაზე მარტივად და უმტკივნეულოდ შეიძლება მხოლოდ მაღალი საბურავების დაყენებით
მაგ შემთხვევაში არც მანევრირებას კარგავ მნიშვნელოვნად, არც აბვესის მოხსნა გჭირდება (STi-ზე არც იხსნება აბვესი) და არც პრუჟინების გამოცვლა მეც ვდარდობდი ჩემი კროსიკას 17 სანტიმეტრიან პასადკაზე, მაგრამ ახლა ისე ხოშიანად დგას 20 სანტიმეტრზე, როგორც დაგიბარებია, უბრალოდ 17" 7J დისკები დავაყენე პატარა ვილეტით და მაღალი საბურავები მივეცი (225/50), არანაირი ცვლილება მანევრში გაუარესებისკენ არ მიგვრძვნია (დაჟე ცოტა უკეთესად შედის მოსახვევში), ვიდიც ხოშიანი მისცა და პასადკა ხომ ასწია და ასწია ციტატა(RACKER @ May 15 2010, 09:19) [snapback]133002[/snapback] სტი რომ აწიო უკეთესად უნდა იაროს წესით ოფზე. უკან სხვანაირი ბლოკირება აქ და იმიტო. კულაჩკოვი კი, მასეა, STi ფორესტერს, იმპრეზა WRX-ს და ლეგასი RSK-ს უკანა ბლოკირება აქვს კულაჩკოვი, ამიტომ უფრო კარგად იქცევა თოვლში, ტალახში და ეგეთ ადგილებში და VTD ცენტრალური დიფერენციალი ხომ ისედაც ბევრად უკეთესია ოფროუდზე ვიდრე A-AWD -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
May 15 2010, 17:55
გამოხმაურება
#3
|
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 |
ციტატა(PAINKILLER @ May 15 2010, 13:28) [snapback]133055[/snapback] STi-ს აწევა ყველაზე მარტივად და უმტკივნეულოდ შეიძლება მხოლოდ მაღალი საბურავების დაყენებით მაგ შემთხვევაში არც მანევრირებას კარგავ მნიშვნელოვნად, არც აბვესის მოხსნა გჭირდება (STi-ზე არც იხსნება აბვესი) და არც პრუჟინების გამოცვლა მეც ვდარდობდი ჩემი კროსიკას 17 სანტიმეტრიან პასადკაზე, მაგრამ ახლა ისე ხოშიანად დგას 20 სანტიმეტრზე, როგორც დაგიბარებია, უბრალოდ 17" 7J დისკები დავაყენე პატარა ვილეტით და მაღალი საბურავები მივეცი (225/50), არანაირი ცვლილება მანევრში გაუარესებისკენ არ მიგვრძვნია (დაჟე ცოტა უკეთესად შედის მოსახვევში), ვიდიც ხოშიანი მისცა და პასადკა ხომ ასწია და ასწია კი, მასეა, STi ფორესტერს, იმპრეზა WRX-ს და ლეგასი RSK-ს უკანა ბლოკირება აქვს კულაჩკოვი, ამიტომ უფრო კარგად იქცევა თოვლში, ტალახში და ეგეთ ადგილებში და VTD ცენტრალური დიფერენციალი ხომ ისედაც ბევრად უკეთესია ოფროუდზე ვიდრე A-AWD და ჩემსას რომ ვდტ არა აქვს კულაჩკოვი ხომ მაინც აქვს? |
|
|
|
May 15 2010, 23:32
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(xrinco @ May 15 2010, 18:55) [snapback]133142[/snapback] და ჩემსას რომ ვდტ არა აქვს კულაჩკოვი ხომ მაინც აქვს? როგორც ვიცი ყველა STI-ს უნდა ჰქონდეს კულაჩკოვი..... მაგის დატესტვა მარტივია, უნდა ასწიო მანქანა პადიომნიკზე, კარობკა ნეიტრალში ჩააგდო და უკანა ერთი ბორბალი უნდა დაატრიალო ხელით ძალიან ნელა, თუ კულაჩკოვი ბლოკირებაა, მეორე ბორბალიც სინქრონულად დატრიალდება.... თუ უბრალო ვიასკომუფტაა მაშინ მეორე ბორბალი არ გაინძრევა ადგილიდან სანამ ძაან რეზკად არ დაატრიალებ ერთ ბორბალს, მეორე კი ამ დროს უფრო დაბალი სიჩქარით დაიწყებს ტრიალს.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
kostia STI როგორ ავწიო? Dec 14 2009, 18:37
Attic Joker-ას კითხე :) ის წევ... Dec 14 2009, 18:53
Joker <... Jan 19 2010, 23:28
iPod სურათი მაინც გვანა... Dec 14 2009, 19:22
giorgi_013 ისე რეგულირებადი ა... Jan 19 2010, 10:41
akm777 პრუჟინები უნდა შეუ... Jan 19 2010, 20:54
Baal kostia
17 სანტიმეტრი... Jan 19 2010, 21:56
badri კი მარა რა ფორიკაა ... Jan 19 2010, 22:11
Baal badri
რა აქვს შენსა... Jan 19 2010, 23:18
volgapower ხალხი დაგდებას ჩალ... Jan 20 2010, 00:29
akm777 
PAINKILLER
![]() ![]() |