![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 ![]() |
გამარჯობათ STI ს პასადკა როგორ ავუტიო ან იტევა საერთო? ასვალტიდან ვერ გადავდივარ დავბზარე მთელი შიტოკი.
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
STi-ს აწევა ყველაზე მარტივად და უმტკივნეულოდ შეიძლება მხოლოდ მაღალი საბურავების დაყენებით
![]() ![]() მაგ შემთხვევაში არც მანევრირებას კარგავ მნიშვნელოვნად, არც აბვესის მოხსნა გჭირდება (STi-ზე არც იხსნება აბვესი) და არც პრუჟინების გამოცვლა ![]() მეც ვდარდობდი ჩემი კროსიკას 17 სანტიმეტრიან პასადკაზე, მაგრამ ახლა ისე ხოშიანად დგას 20 სანტიმეტრზე, როგორც დაგიბარებია, უბრალოდ 17" 7J დისკები დავაყენე პატარა ვილეტით და მაღალი საბურავები მივეცი (225/50), არანაირი ცვლილება მანევრში გაუარესებისკენ არ მიგვრძვნია (დაჟე ცოტა უკეთესად შედის მოსახვევში), ვიდიც ხოშიანი მისცა და პასადკა ხომ ასწია და ასწია ![]() ![]() ციტატა(RACKER @ May 15 2010, 09:19) [snapback]133002[/snapback] სტი რომ აწიო უკეთესად უნდა იაროს წესით ოფზე. უკან სხვანაირი ბლოკირება აქ და იმიტო. კულაჩკოვი კი, მასეა, STi ფორესტერს, იმპრეზა WRX-ს და ლეგასი RSK-ს უკანა ბლოკირება აქვს კულაჩკოვი, ამიტომ უფრო კარგად იქცევა თოვლში, ტალახში და ეგეთ ადგილებში ![]() ![]() და VTD ცენტრალური დიფერენციალი ხომ ისედაც ბევრად უკეთესია ოფროუდზე ვიდრე A-AWD ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ May 15 2010, 13:28) [snapback]133055[/snapback] STi-ს აწევა ყველაზე მარტივად და უმტკივნეულოდ შეიძლება მხოლოდ მაღალი საბურავების დაყენებით ![]() ![]() მაგ შემთხვევაში არც მანევრირებას კარგავ მნიშვნელოვნად, არც აბვესის მოხსნა გჭირდება (STi-ზე არც იხსნება აბვესი) და არც პრუჟინების გამოცვლა ![]() მეც ვდარდობდი ჩემი კროსიკას 17 სანტიმეტრიან პასადკაზე, მაგრამ ახლა ისე ხოშიანად დგას 20 სანტიმეტრზე, როგორც დაგიბარებია, უბრალოდ 17" 7J დისკები დავაყენე პატარა ვილეტით და მაღალი საბურავები მივეცი (225/50), არანაირი ცვლილება მანევრში გაუარესებისკენ არ მიგვრძვნია (დაჟე ცოტა უკეთესად შედის მოსახვევში), ვიდიც ხოშიანი მისცა და პასადკა ხომ ასწია და ასწია ![]() ![]() კი, მასეა, STi ფორესტერს, იმპრეზა WRX-ს და ლეგასი RSK-ს უკანა ბლოკირება აქვს კულაჩკოვი, ამიტომ უფრო კარგად იქცევა თოვლში, ტალახში და ეგეთ ადგილებში ![]() ![]() და VTD ცენტრალური დიფერენციალი ხომ ისედაც ბევრად უკეთესია ოფროუდზე ვიდრე A-AWD ![]() და ჩემსას რომ ვდტ არა აქვს კულაჩკოვი ხომ მაინც აქვს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ May 15 2010, 18:55) [snapback]133142[/snapback] და ჩემსას რომ ვდტ არა აქვს კულაჩკოვი ხომ მაინც აქვს? როგორც ვიცი ყველა STI-ს უნდა ჰქონდეს კულაჩკოვი..... მაგის დატესტვა მარტივია, უნდა ასწიო მანქანა პადიომნიკზე, კარობკა ნეიტრალში ჩააგდო და უკანა ერთი ბორბალი უნდა დაატრიალო ხელით ძალიან ნელა, თუ კულაჩკოვი ბლოკირებაა, მეორე ბორბალიც სინქრონულად დატრიალდება.... თუ უბრალო ვიასკომუფტაა მაშინ მეორე ბორბალი არ გაინძრევა ადგილიდან სანამ ძაან რეზკად არ დაატრიალებ ერთ ბორბალს, მეორე კი ამ დროს უფრო დაბალი სიჩქარით დაიწყებს ტრიალს.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ May 16 2010, 00:32) [snapback]133274[/snapback] როგორც ვიცი ყველა STI-ს უნდა ჰქონდეს კულაჩკოვი..... მაგის დატესტვა მარტივია, უნდა ასწიო მანქანა პადიომნიკზე, კარობკა ნეიტრალში ჩააგდო და უკანა ერთი ბორბალი უნდა დაატრიალო ხელით ძალიან ნელა, თუ კულაჩკოვი ბლოკირებაა, მეორე ბორბალიც სინქრონულად დატრიალდება.... თუ უბრალო ვიასკომუფტაა მაშინ მეორე ბორბალი არ გაინძრევა ადგილიდან სანამ ძაან რეზკად არ დაატრიალებ ერთ ბორბალს, მეორე კი ამ დროს უფრო დაბალი სიჩქარით დაიწყებს ტრიალს.... ![]() გაიხარე . მოკლედ მომავალ შაბათს შეკრებაზე მოვიყვან და უკეთესად ვნახავთ ალბათ . ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ May 16 2010, 00:35) [snapback]133278[/snapback] ![]() გაიხარე . მოკლედ მომავალ შაბათს შეკრებაზე მოვიყვან და უკეთესად ვნახავთ ალბათ . ![]() შეკრებაზე პადიომნიკს არავინ დაგახვედრებს, ისე კი ეგ საკითხი უნდა გავარკვიოთ როგორმე, ბევრი STI ფორიკა იჩითება კლუბში და ტექნიკური დეტალები უნდა ვიცოდეთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |