გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
May 16 2010, 20:42
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 |
ახლა რა ხდება, მართალია მანქანის გარბენს კილომეტრაჟით ზომავენ მაგრამ, როგორც ცნობილია ტელევიზორში მაინც გექნებათ ნანახი რომ იაპონიაში ძალიან დატვირთულია მოძრაობა და საათობით დგანან საცობში.
მანქანა კილომეტრებს არ წერს მაგრამ მატორი ხომ მუშაობს. ესე იგი რა გამოდის, შეიძლება მანქანას ბევრი არ ქონდეს გარბენი მაგრამ მოტორს ორჯერ ან მეტჯერ მეტი საათი ქონდეს ნამუშევარი. გამოდის რომ მანქანას კარგი იქნებოდა მატორზე ქონდეს სამუშაო საათის აღმრიცხველი, რას ფიქრობთ? |
|
|
|
![]() |
May 17 2010, 21:56
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 |
სპეცტექნიკის უმეტესობას საათები აქვს, მარა მანქანაზე ეგ იმიტო არ გამოდგება რო პრაბეგით ჩვენ მატორის მდგომარეობას კიარა საერთო ჯამში მანქანისას ვიგებთ და თუ ცოტა იარა ესეიგი ნაკლებ იამკაში ჩაარტყა
|
|
|
|
zuraba გარბენი კილომეტრაჟით თუ საათობრივი? May 16 2010, 20:42
tsubaru მართლაც საინტერეს... May 16 2010, 21:00
balu ეგ ყველაპერი მარტა... May 16 2010, 21:03
zuraba უფრო რემენს ვგულის... May 16 2010, 21:25
bakiki შემდეგ გაჩნდება კი... May 16 2010, 23:40
maxouni
![]() ![]() |