![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 552 რეგისტრ.: 9-June 09 მომხმარებელი № 154 ![]() |
მაინტერესებს ღირს თუ არა ვიურტის ინჟექტორის საწმენდი სითხე ჩავასხა ბაკში? 2.0 უტურბინო ფორესტერზე. პრობლემა შემდეგშია გუდავს ძრავს თავიდან გაზის მიჭერისას, ჰაერის და საწვავის ფილტრი ახალი გამოცვლილი (გავლილი აქვს მაქსიმუმ 20-30 კილომეტრი), სვეჩები 4 ათასის წინ აყენია პლატინა ბოში, ხალასტოი ხოდის ზასლონკა გავწმინდე ვიურტის სითხით გუშინ მაგრამ მაინც არაფერი არ შველის.
ჰაერის და საწვავის ფილტრზე რომელიც აქამდე მეყვენა გავლილი მქონდა 4 ათასი და დღეს გამოვცვალე. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
PAINKILLER
წადი ბუგაროკიდან რომ გადმოგყურებს იმას მიხედე რა ![]() რას ქვია არ გამოცვალოს? თუ აქვს შესაძლებლობა ყველა ვარიანტში უნდა გამოცვალოს!!! ციტატა(PAINKILLER @ 23rd June 2009 - 21:41) [snapback]13595[/snapback] NGK PRF6B არის ტურბინიანის, და BKR5E-11 არის უტურბინოსთვის დარწმუნებული ხარ რომ ზაზორები ერთი და იგივე არ მიდის??? რაღაც არა მგონია რომ არ მოგატყუო... ![]() ციტატა(levani12345 @ 23rd June 2009 - 21:24) [snapback]13591[/snapback] Matador გაგლეჯილი აღარ არის ბოლოში იყოს, და ჩარჩენილი იყო იმ დამჭერ რკინაში რაშიც გატარებულია კაბელის წვერები, მაქედან ამოიღო ის გაფუჭებული ნაწილი და საიდანაც მთლიანი იყო კაბელი იქიდან ჩასვა ისევ იმავე რკინაში ე.ი. შენი მონათხრობიდან რასაც ვიგებ, როგორც მინიმუმ 1 სმ.-თი დამოკლდა პრავოდკა... მოკლედ თუ შეგიძლია გამოცვალე რა... ![]() |
|
|
![]() ![]() |