![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 552 რეგისტრ.: 9-June 09 მომხმარებელი № 154 ![]() |
მაინტერესებს ღირს თუ არა ვიურტის ინჟექტორის საწმენდი სითხე ჩავასხა ბაკში? 2.0 უტურბინო ფორესტერზე. პრობლემა შემდეგშია გუდავს ძრავს თავიდან გაზის მიჭერისას, ჰაერის და საწვავის ფილტრი ახალი გამოცვლილი (გავლილი აქვს მაქსიმუმ 20-30 კილომეტრი), სვეჩები 4 ათასის წინ აყენია პლატინა ბოში, ხალასტოი ხოდის ზასლონკა გავწმინდე ვიურტის სითხით გუშინ მაგრამ მაინც არაფერი არ შველის.
ჰაერის და საწვავის ფილტრზე რომელიც აქამდე მეყვენა გავლილი მქონდა 4 ათასი და დღეს გამოვცვალე. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 552 რეგისტრ.: 9-June 09 მომხმარებელი № 154 ![]() |
სვეჩებში 120 ლარი შეცვლიანად ზაზასთან
![]() მოკლედ ზუსტად რომ ავხსნა კაბელის ერთ ბოლოზე არის დამაგრებული რკინა (არ ვიცი რა ჰქვია) აი მანდ იყო გაწყვეტილი ანუ იმ რკინაში იყო ჩარჩენილი რაღაც ნაწილი, ხელოსანმა ამოიღო ის გაწყვეტილი ნაწილი იმ რკინიდან და ახალი წვერი გაუკეთა ამ "ჯანსაღ" კაბელს და ხელახლა ჩასვა იმ რკინაში. მერე გაუკეთა ის რეზინა რაც ზედ ჰქონდა და დაასვა სვეჩას, მგონი გასაგებად ავღწერე, მანქანას ეს გაგუდვა აღარ აქვს რაც ჰქონდა თავიდან გაზის მიჭერისას, კაბელი დამოკლდა მიახლოვებით 5-7 სმ მდე მაგრამ ერთი შეხედვით გაჭიმული არ არის და თავისუფლად ზის. ახლა რაც შეეხება სვეჩებს ზაზასთან გამოვცვალე 4,000 კმ აქვს გავლილი მანქანას ამ სვეჩებზე და არ ვიცი არის ბოში პლატინა აი ეს: ბოშის კატალოგი მაჩვენებს რომ მიდის ამ მანქანაზე: 1998 SUBARU FORESTER H4 2.5 EJ25D GAS Part number: 4002, PLATINUM PLUS GAP=0.044"; Original equipment is platinum. რამდენათ თავსებადია ეს სვეჩები ჩემ მანქანასთან? მანქანას აქვს სუსტი ვიბრაცია თავიდან გაზის მიჭერისას იქნებ სვეჩების ბრალის? იმიტომ რომ სხვა ყველაფერი სავალ ნაწილში და პადმატორნები და პადკარობაჩნები წესრიგშია, ფილტრებიც და ზეთებიც, რაზვალებიც და ბალანსებიც ![]() პ.ს. ე.ი თუ რამეა ტურბინიანის კაბელი მივარჭო და არაფერი არ მოხდება ცუდი ჰო? ![]() |
|
|
![]() ![]() |