IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ინჟექტორის გასუფთავება
levani12345
გამოხმაურება Jun 22 2009, 19:17
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 552
რეგისტრ.: 9-June 09
მომხმარებელი № 154




მაინტერესებს ღირს თუ არა ვიურტის ინჟექტორის საწმენდი სითხე ჩავასხა ბაკში? 2.0 უტურბინო ფორესტერზე. პრობლემა შემდეგშია გუდავს ძრავს თავიდან გაზის მიჭერისას, ჰაერის და საწვავის ფილტრი ახალი გამოცვლილი (გავლილი აქვს მაქსიმუმ 20-30 კილომეტრი), სვეჩები 4 ათასის წინ აყენია პლატინა ბოში, ხალასტოი ხოდის ზასლონკა გავწმინდე ვიურტის სითხით გუშინ მაგრამ მაინც არაფერი არ შველის.

ჰაერის და საწვავის ფილტრზე რომელიც აქამდე მეყვენა გავლილი მქონდა 4 ათასი და დღეს გამოვცვალე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 24 2009, 09:38
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Matador @ Jun 23 2009, 21:46) [snapback]13596[/snapback]
დარწმუნებული ხარ რომ ზაზორები ერთი და იგივე არ მიდის??? რაღაც არა მგონია რომ არ მოგატყუო...

ზუსტად ვიცი რომ უტურბინოს 1.1 ზაზორი სჭირდება და ჩვეულებრივი სვეჩები მიდის, ტურბინიანზე მაქსიმუმ 0.8 არის ზაზორი (რაც უფრო მაღალი ოქტანობის ბენზინის ასხავ, ზაზორი უფრო ნაკლები უნდა იყოს, ასევე არის ბუსტზეც, რაც მაღალი გაქვს ბუსტი, უფრო პატარა ზაზორი გჭირდება) და სასურველია პლატინის სვეჩები, როგორც ქარხნულად აყენებენ smile.gif ეკონომიის მიზნით შეიძლება ჩვეულებრივი სვეჩაც დააყენო, მაგრამ ზაზორის გასწორება იქნება საჭირო და რადგან ტურბინიანი ძრავი უფრო ინტენსიურად ხმარობს სვეჩებს, უფრო მალე მოუწევს გამოცვლა smile.gif ზუსტად მაგიტომ უყენებენ ქარხნულად პლატინებს smile.gif

აგერ არის უტურბინო ფორიკას სვეჩები:

http://www.ngk.com/results_appNonUS.asp?in...alMotiveID=3956

ესეც ტურბინიანის:

http://www.ngk.com/results_appNonUS.asp?in...alMotiveID=3955

ციტატა(levani12345 @ Jun 24 2009, 04:03) [snapback]13776[/snapback]
მაგათმა არაფერი არ იციან biggrin.gif მე მაინც მაფიქრებს ის შნური დამესიზმრება მგონი biggrin.gif ბოლოს არ ვინანო რატომ არ ვიყიდე biggrin.gif

დაანებე თავი მაგ შნურებს.. თუ დენი არ გადააქვს და ისკრაც კარგია, მეტი მაგას არაფერი მოეთხოვება smile.gif

ციტატა(levani12345 @ Jun 24 2009, 03:18) [snapback]13771[/snapback]
სვეჩებში 120 ლარი შეცვლიანად ზაზასთან

ახლა რაც შეეხება სვეჩებს ზაზასთან გამოვცვალე 4,000 კმ აქვს გავლილი მანქანას ამ სვეჩებზე და არ ვიცი არის ბოში პლატინა აი ეს:

ბოშის კატალოგი მაჩვენებს რომ მიდის ამ მანქანაზე: 1998 SUBARU FORESTER H4 2.5 EJ25D GAS

Part number: 4002, PLATINUM PLUS GAP=0.044"; Original equipment is platinum.

რამდენათ თავსებადია ეს სვეჩები ჩემ მანქანასთან?

1.1მმ ზაზორი (GAP=0.044") თავსებადია smile.gif აი პლატინის სვეჩები კი ნამდვილად არ გჭირდებოდა ... უტურბინო ფორიკაზე ჩვეულებრივი სვეჩებც კაი ხანი გაძლებს

BKR5E-11 ღირს თუ არ ვცდები 7 ლარი, სულ 28 ლარი დაგიჯდებოდა სვეჩები და მაქსიმუმ 10 ლარი გამოცვლა smile.gif

მე კაკრაზ მაგ სვეჩების დაყენებას ვაპირებ, თუ გამოსაცვლელი ექნება ჩემს ფორიკას smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
levani12345   ინჟექტორის გასუფთავება   Jun 22 2009, 19:17
Baal   levani12345 ზასლონკა რ...   Jun 22 2009, 19:31
levani12345   მოვხსენი ჰაერის ფი...   Jun 22 2009, 19:34
Baal  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge