![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია
![]() ![]() ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut ![]() არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ ![]() მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე ზოგადად არ ვემხრობი ეგეთ ტუნინგს თორემ , მაგის უამრავი საშუალება არსებობს.
PiggyBack ზოგადად დევაისების კლასია რომელსაც განეკუთვნება თუნდაც ბუსტ კონტროლერი, სიჩქარის დელიმიტერი, აპექსის Power FC და ასე შემდეგ. ციტატა(PAINKILLER @ 27th May 2010 - 16:13) [snapback]138233[/snapback] ანუ სიტყვაზე ვოზდუხამერის ჩვენება რომ შეეცვალოს და ECU-ს რომ უთხრას ვითომ მეტი ჰაერი შედის, სმესი უფრო ბაგატი გახდება და გაწევაც მოიმატებს მარტო ეგ არ უშველის, მაშინ ლამდას ჩვენებასაც უნდა უყუროს თორემ დააკორექტირებს მაგ შენს მოტყუებულ ვოზდუხომერს და ეგ იქნება. მანდ უფრო უპრიანი იქნება ლაბდას ჩვენებას თუ დავამახინჯებთ რომ დადებითი კორექციები გაუკეთოს ვოზდუხომერის ჩვენებას. ბუსტის დატჩიკის სიგნალი რომ დავამახინჯოთ არა მგონია კარგი რამ მივიღოთ, იმიტომ რომ ეკუს ეგონება ბუსტი დაბალიაო და დაბალი წნევის შესაბამის სმესს გააკეთებს, ეგ ყველაფერი ერთიანი სისტემა უნდა იყოს და მაგას ბოლომდე რომ გაყვე გამოგივა ახალი ეკუს აწყობა. ამიტომ არ ვარ მაგიოს მომხრე თორემ არსებობს ეგეთი პრაქტიკა მსოფლიოში, მგას სჯობია ეკუტეს გაუგზავნო ეკუ ინგლისში და გადააპრაშივკებინო |
|
|
![]() ![]() |