![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
როგორც მოგეხსენებათ STI იმპრეზას გარდა წინა ხიდის ბლოკირება არცერთ სუბარუს არა აქვს,
საინტერესოა რამდენად გამართლებული იქნება წინა ბლოკირების დაყენება ფორესტერებზე. მართალია ეს სნოსისადმი მიდრეკილებას გამოიწვევს, მაგრამ ფორესტერების ვისკომუფტუანი LSD დაბალ პროცენტიანია და ისე ვერ ბლოკავს რომ დიდი ცვლილებები შეიტანოს სნოსის მიდრეკილებაში. აბა ვინ რა აზრის ხართ ამ იდეაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 27th May 2010 - 17:39) [snapback]138266[/snapback] დიფერენციალი ყოველთვის უფრო მალე დაიბლოკება ვიდრე უკანა, მაგიტომ არის რომ DCCD-ს გარეშე არ აყენებენ წინა ბლოკირებას ესეიგი გამოდის რომ თუ CDDC გაქვს მოსახვევში ყველა ვარიანტში უკან უნდა გადაწიო თორქი და ავტომატურზე არ უნდა დააყენო თორემ დაგსნოსავს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 27 2010, 18:21) [snapback]138294[/snapback] ესეიგი გამოდის რომ თუ CDDC გაქვს მოსახვევში ყველა ვარიანტში უკან უნდა გადაწიო თორქი და ავტომატურზე არ უნდა დააყენო თორემ დაგსნოსავს? ასფალტზე კი, მასე იზავს ![]() ![]() DCCD არის ეგ, CDDC არა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |