![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია
![]() ![]() ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut ![]() არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ ![]() მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 28th May 2010 - 01:01) [snapback]138473[/snapback] და ლამბდაც რომ მოვატყუო? მერე რაღა ჩემს ფეხებს გაიგებს ECU? ჰო და მეც მაგას გეუბნები რომ საბოლოო ჯამში ახალ ეკუმდე მიხვალთქო, მაგის მერე არსებობს ასეთი პარამეტრი Engine Load g/r : რაც ნიშნავს იმას თუ რამდენი გრამი ჰაერი შედის ძრავის ერთ ბრუნზე, ამას ეკუ ანგარიშობს მარტივი ფორმულით MAF-ის ჩვენება ანუ g/s / (RPM *60) = g/r და ამ პარამეტრზე პირდაპირაა მიბმული ზაჟიგანია, შენ თუ MAF-ს მოატყუებ, თავისთავად დაირღვევა g/r თანაფარდობაც და გექნება არასწორი პარამეტრი, რის შედეგადაც მიღებ არასწორ ზაჟიგანიას. ნუ რაღაცის მოხლაფორთება ყოველთვის შეიძლება, მაგრამ ეგ გოჭუნა დევაისები არ მიყვარს მე ![]() |
|
|
![]() ![]() |