IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ECU Tuning, პრაშივკები, რომები, სოფტი, კითხვები, რჩევები
Sturbo
გამოხმაურება May 7 2010, 21:24
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია sad.gif :



ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut sad.gif .

არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ blink.gif ორივე მხარეს ავხადე სამკუთხედი პლასტმასის ხუფები, ბარდაჩოკი მოვხსენი, რულის ქვეშ ვეძებე მაგრამ იქ მარტო TCU ვიპოვე. ვინმეს ამერიკული არ დაგიშლიათ სად ჯანდაბაში დგას ECU ?.
მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში wacko.gif ყველა ფორესტერში ეგეთი ამბავია ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება May 28 2010, 00:10
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 28th May 2010 - 01:01) [snapback]138473[/snapback]
და ლამბდაც რომ მოვატყუო? მერე რაღა ჩემს ფეხებს გაიგებს ECU?

ჰო და მეც მაგას გეუბნები რომ საბოლოო ჯამში ახალ ეკუმდე მიხვალთქო,
მაგის მერე არსებობს ასეთი პარამეტრი Engine Load g/r : რაც ნიშნავს იმას თუ რამდენი გრამი ჰაერი შედის ძრავის ერთ ბრუნზე, ამას ეკუ ანგარიშობს მარტივი ფორმულით MAF-ის ჩვენება ანუ g/s / (RPM *60) = g/r და ამ პარამეტრზე პირდაპირაა მიბმული ზაჟიგანია, შენ თუ MAF-ს მოატყუებ, თავისთავად დაირღვევა g/r თანაფარდობაც და გექნება არასწორი პარამეტრი, რის შედეგადაც მიღებ არასწორ ზაჟიგანიას.
ნუ რაღაცის მოხლაფორთება ყოველთვის შეიძლება, მაგრამ ეგ გოჭუნა დევაისები არ მიყვარს მე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 28 2010, 00:37
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 28 2010, 01:10) [snapback]138477[/snapback]
ჰო და მეც მაგას გეუბნები რომ საბოლოო ჯამში ახალ ეკუმდე მიხვალთქო,
მაგის მერე არსებობს ასეთი პარამეტრი Engine Load g/r : რაც ნიშნავს იმას თუ რამდენი გრამი ჰაერი შედის ძრავის ერთ ბრუნზე, ამას ეკუ ანგარიშობს მარტივი ფორმულით MAF-ის ჩვენება ანუ g/s / (RPM *60) = g/r და ამ პარამეტრზე პირდაპირაა მიბმული ზაჟიგანია, შენ თუ MAF-ს მოატყუებ, თავისთავად დაირღვევა g/r თანაფარდობაც და გექნება არასწორი პარამეტრი, რის შედეგადაც მიღებ არასწორ ზაჟიგანიას.
ნუ რაღაცის მოხლაფორთება ყოველთვის შეიძლება, მაგრამ ეგ გოჭუნა დევაისები არ მიყვარს მე smile.gif

მახოჯან, ეგ ზაჟიგანია ყველაზე ადვილად დასამორჩილებელი ვეშჩია ჩემს კომპზე, ასე რომ ეგ არააა პრობლემა, ზაჟიგანიაც მორჯულდება biggrin.gif



ხოოოოდა, შენს დადებულ წუნინგ-დოკუმეტში საინტერესო რამეებს წავაწყდი, ჯერ ბოლომდე არ წამიკითხავს მაგრამ რაც დამაინტერესდა იმას გადავავლე თვალი smile.gif ხოდა AVCS-ზე ამბობენ რომ დაბალ აბაროტებზე ECU აკეთებს ვპუსკნოი კლაპნების აპერეჟენიას, იმისთვის რომ ცილინდრში ვაკუუმი შეამციროს და სმესი ადვილად შევიდეს, იმის ხარჯზე რომ მაგ დროს ვიხლოპის კლაპნები ჯერ კიდევ ღიაა და ფაქტიურად სკვაზნიაკი აქვს ცილინდრებს biggrin.gif ანუ გადაფარვა ხდება ვპუსკნოი და ვიპუსკნოი კლაპნების... კაკრაზ ეგ აძლევს საშუალებას რომ უფრო სწრაფად აკრიფოს აბაროტები (ანუ თორქი უფრო დიდი ჰქონდეს) და შესაბამისად უფრო სწრაფად დაატრიალოს ტურბინა (სულ ერთია TD04L იქნება თუ TF035), მაღალ აბაროტებზე კი აპერეჟენიეს ამცირებს იმის მიხედვით თუ რა ზომის ტურბინა უყენია, ანუ რამდენად შეუძლია ტურბინას რომ წინააღმდეგობა გაუწიოს ვიხლოპის გაზებს რომ უკან არ დაბრუნდეს ცილინდრში, ანუ პატარა ტურბინაზე უფრო ამცირებს აპერეჟენიეს, დიდ ტურბინაზე კი მეტი აპერეჟენიე აქვს (სავარაუდოდ ეგრე ხდება WRX იმპრეზაზე)...

DUAL AVCS-ზე კი არაფერს ამბობენ, ეგ როგორ ვიცი ვიპუსკნოი კლაპნების გახსნის მომენტსაც აკონტროლებს და ალბათ ზუსტად მაგისთვის არის რომ უფრო დიდი ტურბინით და ბუსტით უფრო მეტი კლაპნების გადაფარვა მოახდინოს და უფრო მეტი
თორქი ჰქონდეს მაღალ აბაროტებზე.... როგორც ვიცი GDB STI-ს აქვს ეგ სისტემა და ტურბინაც უკვე IHI უყენია და არა მიცუბიში smile.gif

ანუ რაზე ვამბობდი მაგას, უფრო დიდ ტურბინას თუ დააყენებ AVCS სისტემაზე, აუცილებლად გჭირდება AVCS მაფების შეცვლაც, სხვანაირად ვერ მიიღებ საჭირო შედეგს.....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   ECU Tuning   May 7 2010, 21:24
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge