![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია
![]() ![]() ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut ![]() არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ ![]() მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 28th May 2010 - 01:01) [snapback]138473[/snapback] და ლამბდაც რომ მოვატყუო? მერე რაღა ჩემს ფეხებს გაიგებს ECU? ჰო და მეც მაგას გეუბნები რომ საბოლოო ჯამში ახალ ეკუმდე მიხვალთქო, მაგის მერე არსებობს ასეთი პარამეტრი Engine Load g/r : რაც ნიშნავს იმას თუ რამდენი გრამი ჰაერი შედის ძრავის ერთ ბრუნზე, ამას ეკუ ანგარიშობს მარტივი ფორმულით MAF-ის ჩვენება ანუ g/s / (RPM *60) = g/r და ამ პარამეტრზე პირდაპირაა მიბმული ზაჟიგანია, შენ თუ MAF-ს მოატყუებ, თავისთავად დაირღვევა g/r თანაფარდობაც და გექნება არასწორი პარამეტრი, რის შედეგადაც მიღებ არასწორ ზაჟიგანიას. ნუ რაღაცის მოხლაფორთება ყოველთვის შეიძლება, მაგრამ ეგ გოჭუნა დევაისები არ მიყვარს მე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 28 2010, 01:10) [snapback]138477[/snapback] ჰო და მეც მაგას გეუბნები რომ საბოლოო ჯამში ახალ ეკუმდე მიხვალთქო, მაგის მერე არსებობს ასეთი პარამეტრი Engine Load g/r : რაც ნიშნავს იმას თუ რამდენი გრამი ჰაერი შედის ძრავის ერთ ბრუნზე, ამას ეკუ ანგარიშობს მარტივი ფორმულით MAF-ის ჩვენება ანუ g/s / (RPM *60) = g/r და ამ პარამეტრზე პირდაპირაა მიბმული ზაჟიგანია, შენ თუ MAF-ს მოატყუებ, თავისთავად დაირღვევა g/r თანაფარდობაც და გექნება არასწორი პარამეტრი, რის შედეგადაც მიღებ არასწორ ზაჟიგანიას. ნუ რაღაცის მოხლაფორთება ყოველთვის შეიძლება, მაგრამ ეგ გოჭუნა დევაისები არ მიყვარს მე ![]() მახოჯან, ეგ ზაჟიგანია ყველაზე ადვილად დასამორჩილებელი ვეშჩია ჩემს კომპზე, ასე რომ ეგ არააა პრობლემა, ზაჟიგანიაც მორჯულდება ![]() ხოოოოდა, შენს დადებულ წუნინგ-დოკუმეტში საინტერესო რამეებს წავაწყდი, ჯერ ბოლომდე არ წამიკითხავს მაგრამ რაც დამაინტერესდა იმას გადავავლე თვალი ![]() ![]() DUAL AVCS-ზე კი არაფერს ამბობენ, ეგ როგორ ვიცი ვიპუსკნოი კლაპნების გახსნის მომენტსაც აკონტროლებს და ალბათ ზუსტად მაგისთვის არის რომ უფრო დიდი ტურბინით და ბუსტით უფრო მეტი კლაპნების გადაფარვა მოახდინოს და უფრო მეტი თორქი ჰქონდეს მაღალ აბაროტებზე.... როგორც ვიცი GDB STI-ს აქვს ეგ სისტემა და ტურბინაც უკვე IHI უყენია და არა მიცუბიში ![]() ანუ რაზე ვამბობდი მაგას, უფრო დიდ ტურბინას თუ დააყენებ AVCS სისტემაზე, აუცილებლად გჭირდება AVCS მაფების შეცვლაც, სხვანაირად ვერ მიიღებ საჭირო შედეგს..... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |