![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?
იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას ![]() თემა მგონი სწორედ გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
გლეხურად: (
![]() ტურბო ქმნის შემავალი ჰაერის წნევას რაც შესაბამისად მანქანის მონაცემებს რადიკალურად ზრდის. ამ წნევის ზედმეტად გაზდას ვერ იტანს ვერც ერთი სტოკ ძრავი. ასე რომ რაც რეკომენდირებულია ჯობია იმაზე იმუშაოს ისეც კარგად უკლებს რესურს... ზუსტად ეს წნევა რაზეც ვსაუბრბდი არის ბუსტი... ![]() |
|
|