![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
იყიდება ჩემი თეთრა,
1998წ გარბენი: 126400კმ მატორი არის ახალი გაკეთებული! ასევე შეცვლილია როლიკები და რემენი! (მადლობა SUB300-ს) ჯერ გავლილი აქვს 800კმ VIN CODE: BE5002362 Выпуск: 11/12/1998 Автомобиль: Legacy Код модели B12 Код кузова BE5 Цвет: 51E(Aspen white(?????)) Код отделки: 020(BLACK) Комплектация: PRC Модель: RSK(RSK) Двигатель: EJ206(2.0L EMPI DOHC TURBO) Привод: F4WD Трансмиссия: S/S(SuperSelect) Кузов: S(?????) Подвеска N/S(??????? რაც შეეხება ფასს: 4300$ განბაჟებული რეკაროს სკამი - 200$ T-TEIN-ს რეგულირებადი ამორტიზატორები/პრუჟინები - 300$ სურათებს გადავუღებ და დავყრი (ბევრად მაგარ ვიდზეა ვიდრე იაპონიაში გადაღებულ სურათებზე ჩანს ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us -------------------- STI-222
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
ZERO
რა ჭირდა და შატუნის სტუკი აიკიდა. ჩვენთან SUB300 აკეთებს ყველაზე მაგრად მაგათ ძრავებს. მეც მასთან გავაკეთე და როგორც მირჩია ისე მოვიქეცი, ანუ ბოლომდე ყველაფერი ჯიგრულად გავაკეთეთ. დაჯდა ყველაფერი 2000ლარამდე, მაგრამ სამაგიეროდ უახლოესი 100 000კმ არაფერი მოუვა მატორს თუ 1.5-ზე არ ვბუსტე და დონატებით არ მოვკალი ძრავი ![]() შევუცვალე 1ც შატუნი, გავჩარხე ვალი, დავგილზე, შევუცვალე ყველა სალნიკი და ვკლადიშები, ბლოკი გავაშლიფოვკე, ჩავასხით ახალი ზეთი თავისივე დანამატით. მატორის დაშლისას აღმოჩნდა რომ კბილანა ღვედი და როლიკები ახალი შეცვლილი იყო და არაფერი არ ჭირდა. ერთი სიტყვით მართალია ძალიან დიდი დარტყმაა ჯიბისთვის 2000ლ, მაგრამ სამაგიეროდ გულდაწყნარებული იქნები რომ სანამ მანქანა გეყოლება არაფერი არ მოუვა მატორს ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,051 რეგისტრ.: 28-July 09 მომხმარებელი № 257 ![]() |
ციტატა(Achi @ May 28 2010, 20:56) [snapback]138828[/snapback] ZERO რა ჭირდა და შატუნის სტუკი აიკიდა. ჩვენთან SUB300 აკეთებს ყველაზე მაგრად მაგათ ძრავებს. მეც მასთან გავაკეთე და როგორც მირჩია ისე მოვიქეცი, ანუ ბოლომდე ყველაფერი ჯიგრულად გავაკეთეთ. დაჯდა ყველაფერი 2000ლარამდე, მაგრამ სამაგიეროდ უახლოესი 100 000კმ არაფერი მოუვა მატორს თუ 1.5-ზე არ ვბუსტე და დონატებით არ მოვკალი ძრავი ![]() შევუცვალე 1ც შატუნი, გავჩარხე ვალი, დავგილზე, შევუცვალე ყველა სალნიკი და ვკლადიშები, ბლოკი გავაშლიფოვკე, ჩავასხით ახალი ზეთი თავისივე დანამატით. მატორის დაშლისას აღმოჩნდა რომ კბილანა ღვედი და როლიკები ახალი შეცვლილი იყო და არაფერი არ ჭირდა. ერთი სიტყვით მართალია ძალიან დიდი დარტყმაა ჯიბისთვის 2000ლ, მაგრამ სამაგიეროდ გულდაწყნარებული იქნები რომ სანამ მანქანა გეყოლება არაფერი არ მოუვა მატორს ![]() OK გაიხარე! მე 600$_ად მითხრა ერთმა მაგ ძრავს გაგიკეთებო ისე რო პრობლემა აღარ ექნებაო და გასარკვევი მაქვს რა ბოლომდე......... მაინც მომწერე აბა მაგ სუბ300ის ნომერი... და სად მუშაობს ტერიტორიულად? ზაზასთან ხო არა? |
|
|
![]() ![]() |