![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?
იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას ![]() თემა მგონი სწორედ გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
არაფერში ჩარევა არაა საჭირო მითუმეტეს ECU-ში საკუთარი ფეხი (რომელიც გაზზე გიდგას) უნდა აკონტროლო მხოლოდ.
ტურბინა სულ ჩართულია მისი ეფექტურობა დამოკიდებულია გაზის პედალის მდგომარეობაზე და ძრავის დატვირთვაზე/აბაროტზე. საწვავის რაოდენობა რომელსაც ძრავი მოცემულ მომენტში მოიხმარს დამოკიდებულია ჰაერის რაოდენობაზე რომელსაც ყლაპავს. ტურბინიან ძრავს შეუძლია გაცილებით მეტი ჰაერის შესაბამისად საწვავის მოხმარება მაგრამ ეს ყველაფერი ხდება 0.5 ბარზე მეტი ბუსტის დროს. 0.5-1 ბარზე ასევე ბენზინი მიეწოდება საჭიროზე მეტი დეტონაციის თავიდან ასაცილებლად ანუ ყანწებით სვავს ![]() მოკლედ ვისაც ტურბინიანი მანქანით ბენზინის ეკონომია უნდა იყიდეთ ბუსტის დაჩიკი დააყენეთ და დააკვირდით ბუსტს ეცადეთ 0.5 ბარზე მაღლა არ დაუბეროს. მე შეიძლება მოკლე ფეხი მაქვს მაგრამ დროის 80 პროცენტი ბუსტი არის 0 მხოლოდ გასწრებიასას ან გაზაობისას 0.6 ბარი შესაბამისად წვავს 10-12 ლიტრს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ May 29 2010, 10:56) [snapback]139006[/snapback] არაფერში ჩარევა არაა საჭირო მითუმეტეს ECU-ში საკუთარი ფეხი (რომელიც გაზზე გიდგას) უნდა აკონტროლო მხოლოდ. ტურბინა სულ ჩართულია მისი ეფექტურობა დამოკიდებულია გაზის პედალის მდგომარეობაზე და ძრავის დატვირთვაზე/აბაროტზე. საწვავის რაოდენობა რომელსაც ძრავი მოცემულ მომენტში მოიხმარს დამოკიდებულია ჰაერის რაოდენობაზე რომელსაც ყლაპავს. ტურბინიან ძრავს შეუძლია გაცილებით მეტი ჰაერის შესაბამისად საწვავის მოხმარება მაგრამ ეს ყველაფერი ხდება 0.5 ბარზე მეტი ბუსტის დროს. 0.5-1 ბარზე ასევე ბენზინი მიეწოდება საჭიროზე მეტი დეტონაციის თავიდან ასაცილებლად ანუ ყანწებით სვავს ![]() მოკლედ ვისაც ტურბინიანი მანქანით ბენზინის ეკონომია უნდა იყიდეთ ბუსტის დაჩიკი დააყენეთ და დააკვირდით ბუსტს ეცადეთ 0.5 ბარზე მაღლა არ დაუბეროს. მე შეიძლება მოკლე ფეხი მაქვს მაგრამ დროის 80 პროცენტი ბუსტი არის 0 მხოლოდ გასწრებიასას ან გაზაობისას 0.6 ბარი შესაბამისად წვავს 10-12 ლიტრს. შენ ევროპელი გყავს რომელიც 0.6 ბუსტავს, იმიტომ რომ პრემიუმზე მუშაობს ![]() ![]() ხოდა ბუსტის შეზღუდვით, იაპოშკაც შენნაირი ეკონომიური გახდება და პრემიუმსაც მიირთმევს ![]() ჩემს მაქანაზე ჩვეულებრივი სიარულის დროს და დაჟე ცოტა გაზაობისას ტურბო არც ირთვება, იმიტომ რომ კუმშვის ხარისხი 10:1 აქვს ჩემს მატორს, პახოდუ AVCS სისტემა კლაპნების გადაფარვას აკეთებს დაბალ აბაროტებზე და 1500RPM-ზე ისე იწევს როგორც უტურბინო 2.0 ფორიკა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|