![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
მოუმატებს თუ არა ცხენის ძალებს?
რა უნდა ვქნა CHECK ENGINE-ს რო მანახებს შემდგომ? წვა მოემატება თუ არა? და საერთოდ რა პლიუსი და რა მინისი აქ ამ პროცედურას? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
Mazo
ციტატა(Mazo @ 24th June 2009 - 19:43) [snapback]14037[/snapback] პატარა უშბა სადაა და მანქანით რომ მივიდე? თუ მაინც და მაინც გლუშიტელი უნდა მივუტანო გაწევა ექნება ეგრე მერე ნამდვილად არ ჭირდება ის დახვრეტილი მილი? ანუ გამოვა კარგათ მაინც ხო? დიღმის ტრაზსაზე არმისული ლადას ცენტრთან არის პროფილაკტიკა, აი მანდ ხადავიკებია და ისინი ყრიან, თუ არ მოხსნინი მოხსნაში ფულს გადაგახდევინებენ მეტი კი არაფერი ![]() თუ გაწევის მხრივ გინდა ჩახსნა ტრუბა არ ჩააყენო თუ იმის გამო რო არ ვარგა უკვე კატალიზატორი და გიგუდავს აიღე და ჩააყენე მე ტრუბის გარეშე უკრაინელები ეგრე აკეთებენ თუ სიმძლავრეს უმატებ წინაღობას რატომ შეუქმნი გამომავალ ჰაერ მაგ ტრუბით? maxouni ციტატა(maxouni @ 24th June 2009 - 20:17) [snapback]14043[/snapback] მე მგონი სჯობია პირდაპირ ტრუბა ჩააკერო ბაჩოკის ადგილას ზედა მხარე არის ზაშიტა, ზაშიტა იჭრება ქვემოან არის მუცელი მგონი ასე ეძახიან, მაგ მუცელსაც შრიან და შიგნით დევს იყრება კატალიზატორი და ის ტრუბა რაც ამოიჭრა ისვარკება ბრატ, ხმა და რამე არ მოემატა უბრალოდ ტურბინის გახსნის მომენტში და როცა ტურბინა ჩართულია მესმის მისი ხმა, მეტი არაფერი. |
|
|
![]() ![]() |