IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ჰაერი თუ აზოტი ???, საბურავების აზოტით დაბერვა
duraji
გამოხმაურება Jun 24 2009, 13:25
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 120
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: saburtalo
მომხმარებელი № 180




მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
duraji
გამოხმაურება Jun 24 2009, 18:12
გამოხმაურება #2


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 120
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: saburtalo
მომხმარებელი № 180




მეც ერთი პერიოდი დაბერილი მქონდა აზოტით და თითქოს უფრო რბილად დადიოდა, მაგრამ მაღალ სიჩქარეზე რაღაც სხვანაირად იქცეოდა მანქანა. ჩემს ძმაკაცს აზოტით ჰქონდა დაბერილი, როდესაც ავარია მოუვიდა და ამოტრიალდა. მაღალ სიჩქარეზე მოდიოდა, წინიდან მანქანა გამოვიდა აბგონზე ცუდად და იძულებული გახდა ნახევარი მხარით ხრეშზე გადასულიყო, მანქანის გასწორება რომ სცადა, ვეღარ ამოვიდა და ამოატრიალა. მერე ყველასთვის ნაცობმა ზაზამ გვითხრა, აზოტით არცერთ ვარიანტში არ დაბეროთო, საბურავი არ ცხელდება და რაც არ უნდა სიცხე იყოს მოჭიდება გრუნტთან თითქმის არ აქვსო, ჩათვალეთ რომ ყინულზე ხართო. ასე რომ , გაითვალისწინეთ!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 25 2009, 09:14
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(duraji @ Jun 24 2009, 20:12) [snapback]14032[/snapback]
მეც ერთი პერიოდი დაბერილი მქონდა აზოტით და თითქოს უფრო რბილად დადიოდა, მაგრამ მაღალ სიჩქარეზე რაღაც სხვანაირად იქცეოდა მანქანა. ჩემს ძმაკაცს აზოტით ჰქონდა დაბერილი, როდესაც ავარია მოუვიდა და ამოტრიალდა. მაღალ სიჩქარეზე მოდიოდა, წინიდან მანქანა გამოვიდა აბგონზე ცუდად და იძულებული გახდა ნახევარი მხარით ხრეშზე გადასულიყო, მანქანის გასწორება რომ სცადა, ვეღარ ამოვიდა და ამოატრიალა. მერე ყველასთვის ნაცობმა ზაზამ გვითხრა, აზოტით არცერთ ვარიანტში არ დაბეროთო, საბურავი არ ცხელდება და რაც არ უნდა სიცხე იყოს მოჭიდება გრუნტთან თითქმის არ აქვსო, ჩათვალეთ რომ ყინულზე ხართო. ასე რომ , გაითვალისწინეთ!!!

რა სისულელეა, გრუნტთან მოჭიდება არანაირ კავშირში არაა ტემპერატურასთან, გრუნტზე რანაირი შემცველობის საბურავიც არ უნდა გქონდეს, ზედმეტ გაზზე ყველა ვარიანტში მოგაცურებს, მანდ მთავარი პროტექტორია smile.gif

და აზოტით დაბერილი საბურავები საერთოდ არ ცხელდებაო ეგეთი რამე უფრო დიდი სისულელეა smile.gif უბრალოდ აზოტი ნეიტრალური აირია და არაფერთან არ შედის რეაქციაში, არც საბურავთან და არც დისკთან, ამიტომ გახურების შანსი უფრო ნაკლებია smile.gif

+ მაგას აზოტი უფრო მკვრივია და ნაკლებად აპარებს რეზკი მანევრების დროს და ზოგადად დიდი ხნის განმავლობაში ჰაერით დაბერილი საბურავი უფრო ადვილად იშვებს ვიდრე აზოტით დაბერილი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
duraji   ჰაერი თუ აზოტი ???   Jun 24 2009, 13:25
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge