![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
კაცოოუუუ, მე აქ რამეც კი არ ვამტკიცებ, ჩემი იდეები ჩამოვყარე და მცოდნე ხალხის აზრი მაინტერესებს
ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 13:00) [snapback]14232[/snapback] მახოჯან, რას ამბობ, რას ქვია ECU-მ არ იცის ბუსტკონტროლერი რომ აყენია? ECU-მ არც ის იცის რომ ინტერქულერი აყენია ეგ როგორ არ იცის? რაც ქარხნულია ყველაფერი იცის. ანუ წინასწარ ნაანგარიშებია და ესე მეპინგი ჩაწერილი. ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 13:00) [snapback]14232[/snapback] ECU სმესს ითვლის ვოზდუხამერის, წნევის დატჩიკის და ლამბდა ზონდის მონაცემების მიხედვით შესაბამისად თუ ბუსტი აწეულია, ესე იგი ბევრი ჰაერი შევა და კოლექტორის წნევაც მეტი იქნება, ხოდა სმესსაც მაგის მიხედვით დაარეგულირებს ეეეჰ, ძალიან მინდა რომ მარტო მაგაზე იყოს დამოკიდებული ![]() ესეიგი გამოდის რომ როცა ფილტრი გაჭედილია და იმდენ ჰაერს ვერ ატარებს რამდენიც საჭიროა მაშინ ნაკლები უნდა დაწვას, იმიტომ რომ ვოზდუხომერი იმ ნაკლებ ქაერს დაითვლის და შესაბამისად ნაკლები უნდა ჩაასხას. მაგრამ სამწუხაროდ პირიქით ხდება, სმესი გამოდის ზედმეტად მდიდარი და შედეგად მანქანა ვერ მიდის და ბევრს წვავს. ვოზდუხომერით ანგარიშობს მაშინ როცა აბაროტები სტაბილურია, მაგრამ გაზზე ჩაწერის მომენტში სანამ ვოზდუხომერი გაზომავს, მანამდე თუ არ ჩაასხა ცოტა მერი, მაშინ გაგუდავს და წამის შემდეგ დაიწყებს აბაროტების მომატებას პეინ მითხარი რამე თორემ გადავირიე კაცი, ტვინი მეღრძო უკვე ამ ანგარიშებში ![]() |
|
|