![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 25th June 2009 - 13:55) [snapback]14238[/snapback] 2000 ტუ 2001+ წლიან ტურბინიან აუდებზე კიდე არსებობს მაპ სენსორი. ეგეთ მანქანებზე ვოზდუხამერი რომ ჩაგეხსნა (დიდი ტურბინის დაყენების შემთხვევაში), მაგ მაპ სენსორით ისევ ალაგებდა სქემას და ფაქტიურად ვოზდუხამერის ცახსნის ეფექატს აკომპენსირებდა. ასე რომ, ბევრი ფაქტორის გათვალისწინებით მუშაობს EჩU და მაგიტომაც არის რთული მაგის დანასტროიეკება რამე ცვლილების დროს. მაპ სენსორი და ვოზდუხომერი ფაქტიურად ერთიდაიგივე საქმეს ემსახურება. ერთი ხომავს ჰაერის ნაკადის ოდენობას და მეორე ზომავს ვაკუუმს და შემდეგ ანგარიშობს შექმნილ ვაკუუმს რა ჰაერის რაოდენობა გამოიწვევდა. ისე ბოლომდე რომ გავყევი EჩU-ს ტუნინგს მივედი იმ დასკვნამდე რომ ახალი EჩU უნდა გააკეთო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 15:28) [snapback]14256[/snapback] მაპ სენსორი და ვოზდუხომერი ფაქტიურად ერთიდაიგივე საქმეს ემსახურება. ერთი ხომავს ჰაერის ნაკადის ოდენობას და მეორე ზომავს ვაკუუმს და შემდეგ ანგარიშობს შექმნილ ვაკუუმს რა ჰაერის რაოდენობა გამოიწვევდა. ისე ბოლომდე რომ გავყევი EჩU-ს ტუნინგს მივედი იმ დასკვნამდე რომ ახალი EჩU უნდა გააკეთო ![]() აბა მე რა გითხარი ![]() ![]() ცალკე სმესის კონტროლერს და ცალკე ბუსტკონტროლერს აყენებენ სპორტული წუნინგის შემთხვევაში, ბენზინის წვა რომ მაგრა ჰკიდიათ ![]() ![]() რაც შეეხება MAP სენსორს, ეგ სუბარუსაც აქვს, მაგრამ MAF-ის გარეშე მაინც ზუსტ სმესს ვერ აკეთებს ტურბინიან ძრავზე... წუნინგის დროს ხშირად MAF-ს საერთოდ ხსნიან და მაგის მაგივრადაც MAP-ს აყენებენ, ასე ვთქვათ ECU-ს ატყუებენ ![]() ![]() ![]() მაგრამ MAP ვერ ასრულებს ბოლომდე MAF-ის ფუნცქიებს, იმიტომ რომ მხოლოდ წნევით ჰაერში ჟანგბადის შემცველობას ვერ გამოითვლის, წნევა შეიძლება მაღალი იყოს მაღალი ტემპერატურის გამო, ხოდა დამატებით სჭირდება ტემპერატურის დატჩიკიდან მიღებული ინფორმაციის გადამუშავება და MAP-ის ინფორმაციასთან შედარება, მაგ გამოთვლებში კი შეიძლება უფრო მეტი შეცდომა გაიპაროს ვიდრე პირდაპირ MAF-იდან მიღებული ინფორმაციის შემთხვევაში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|