![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
იტოგში ეს თემა დიდი ხანია რაც მაწუზებს, და როგორც იქნა მივაგენი კარგ ინფორმაციებს და ბევრი თემა წავიკითხე ამის შესახებ, საერთო ჯამში შემექნა ესეთი წარმოდგენა
როგორც სკოლაში ფიზიკის გაკვეთილზე გვასწავლიდნენ ჩვენ, მესმოდა 2 რაღაცა 1 შევიდეს ჰაერის კოლექტორში ჰაერი რაც შეიძლება ნაკლები წინაღობით და 2 ეს ჰაერი უნდა იყოს რაც შეიძლება მეტი და ცივი. ამ საქმისთვის საჭიროა მასალა და ნერვები 1 ვყიდულობთ სპორტულ ჰაერის ფილტრს (ფასები თამაშობს 40ლარიდან 200 ლარამდე) გამწმენდებით (არ დაგავიცყდეთ რო ყოველ მაქსიმუმ 2 ათას კმ-ზე ფილტრის გაწმენდვა, თორემ დაიბრიდება ვოზდუხამერი) ![]() 2 ხამუტები 3-4 ლარი ![]() 3 ჩვენ ამ შემთხვევაში არ გამოვიყენებთ ალუმინის ტრუბებს, რადგგან მაგისი სისქე არის შედარებით დიდი ვიდრე ფალგის ტრუბის რაც გამოიყენება სამზარეულოში როგორც, ჰაერის გამწოვის გაყვანილობაში, ბაზრობაზე ყრია და თან იაფი ღირს. 10 ლარი ![]() იტოგში გამოვიდა 60-100 ლარი რა ვიწყებ ახსნას ალუმინის ტრუბები კარგი რაღაცაა, მაგრამ სისქეში დიდია, ძრავი მუშაობს ცხელა კაპოტისქვეშ, ცხელდება ჩვენი ალუმინის ტრუბა და ჰაერი რაც შედის ცივი მაგ ტრუბაში ისც შემდგომ ჰაერის კოლექტორში მიდის ცხელი, მაგისი სისქე რო იყო უფრო პატარა შემავალი ჰაერი მასაც გააციებს უფრო და შედარებით ცივი ჰაერი შევა. ამიტომაც ვიყენებთ ფოლგისა ტრუბებს რაც იყიდება ბაზრობაზე, არის ყველანაირი ზომის როგორც მე ვიცი, და თან პატარა გვინდა ჩვენ დიდი არაფრისთვის არ არის საჭირო, ის იკეცება როგორც გვიდნა ისე, გარმოშკის ფორმის არის. ალბათ გაგიჩნდებათ კითხვა რო ის თუ არ არის პრიალა შიგნიდანო ეგ ხო უარესი არისო მაგრამ როცა გაწელავთ მასალას ის იქნება შიგნიდან პრიალა თუ ესეც არ კმაა უბრალოდ ყიდულობთ ფალგის ფურცელს და მაგას დებთ შიგნიდან. შემდგომ აუცილებელია რო ამ ტრუბის ქვეშ ჩააფინოთ ფოლგის ფურცელი, რო უფრო ნაკლებად ქონდეს კონტაQტი ძრავის სიმხურვალესთან, თუ დაკვირვებულხართ რალის მანქანებს აქ მასე დაცული თითქმის ყველაფერი ფოლგის ქაღალდით. ამ პროცედურის დროს ვოზდუხამერი არ დაბრიდოთ ყურადღებით იყავით. იყო ![]() ![]() ![]() ეხლა შემდეგი ![]() აპ როცედურის მერე დილით როცა მანქანას აქოქავთ აბაროტები ისეთი არ იქნება როგორც ადრე გქონდათ ჩვეულებრივ დილით თუ გქონათ 1200-1500 აბაროტი რამოენიმე წუთი ეხლა ეს იქნება სადღაც 1900 აბაროტამე შედარებით მოემატება ხმა მანქანას გაზაობის დროს 2 ნაირად შეიძლება ამ ფილტრის აყენება შეგიძლიათ რო აიღოთ და ისევ ისე შეიყვანოთ კრილოსქვეშ როგორც ზავაცკოი არის გაყვანილობა პლასტმასის ა შეგიძლიათ ვაპშე ბამპერისქვეშ დაამონტაჟოთ და ჰაერი მიიყვანოთ ფილტრამდე, როგორც თქვენ გირჩევნიათ ისე შეგიძლიათ ეს გააკეთოთ. არ დაგავიწყდეთ რაც უფრო ხშირად გაწმინდავთ მას სპეციალური ზეთებით რაც იყდიება ტოპსპიდში ან გურიჩასთან მით უფრო შეინარჩუნებთ თქვენი ვოზდუხამერის და ძრავის სიცოცხლეს ![]() რამოენიმე ცხენუკა კი მოემატება მანქანასაც ![]() თუ რამე გააფუჭეთ ჩემი ბრალი არ არის ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ეგ ფოლგა მაგარი სარისკოა, ადვილად ზიანდება და შეიძლება ტურბინის წნევამ მოკეცოს კიდეც
![]() ვაბშე უკეთესი არის პანელური ნულოვანი ფილტრები, ბოლო სურათზე რომაა ![]() ![]() ![]() ![]() ცივ ჰაერს რაც შეეხება, თუ ინტერქულერი ვერ ქაჩავს, სჯობია უფრო დიდი ინტერქულერი გაააკეთო ვიდრე ფოლგები, ალუმინის ტრუბები და ეგეთი მაიმუნობები იჩალიჩო ![]() ![]() და თუ მაინც ცხელია ჰაერი, ეგ ფოლგა სჯობია რადნოი პლასტმასის ტრუბებზე დაახვიო, არანაკლებ ეფექტურად აირეკლავს ძრავის სითბოს ![]() RSK-ზე ეგეც პრობლემაა, იმიტომ რომ პირველი ტურბინა ისეთ ადგილზე დგას, იქამდე მილი გადის ჩერეზ კოლექტორი და ყველა ვარიანტში ცხელდება ჰაერი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |