![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 16:14) [snapback]14309[/snapback] ასე რომ სუბარუს ECU საკმაოდ ნავაროჩენნი რამეა და მაგის სკურპულოზული წუნინგი რთულია რთული რომაა იმიტომაც ვეჭიდავები, რატომღაც დარწმუნებული ვარ რომ მაინც ამოვთხრი ![]() რა თქმა უნდა, როცა გინდა რომ სმესი გაამდიდროს და მატორი გაცოფდეს მაშინ გასაგებია, რომ წვა აღარ გაინტერესებს, მაგრამ რომ ავიღოთ შემდეგი სიტუაცია, როცა არ გონკაობ და გინდა რომ ცოტა დაგიწვას, რესურსი დაზოგო და ცუდ ბენზინზე დეტონაცია არ მოგცეს, მაშინ სასურველი იქნებოდა ბუსტის არა აწევაქ , აამედ ჩაწევა, 0.3-0.5 რომ დაუბეროს. ტავად ბუსტის დაწევა პრობლემა არაა, მაგრამ ამ დროს ECU-ს ჰგონია რომ ბუსტი ნორმალური აქვს და ბენზინსაც შესაბამისს ასხამს. შედეგად ეს ჩაწევა არაერფექტური გამოვა. აი ამ დროს კიმ მჭირდება სმესის კონტროლერი. მაგიტომ მაინტერესებს თუ ვინმემ იცით სმესის კონტროლერის მუშაობის პრინციპი, ანუ მაინტერესებს რა ინფორმაციებს იღებს მანქანიდან(რომელი დატჩიკებიდან იღებს) და რა სიგნალს უკეთებს კორექტირებას(ინჟექტორს მართაბს თუ რას მართავს). ნუ ამ სიგნალებს როგორ ამუშავებს. მერე რას უშვება მაგას მე თვითონ დავითვლი, უბრალოდ მაინტერესებს ინფორმაციების IN და OUT და შინაარსს საკუთარი ძალებითაც გავუმკლავდები. ან რამე სმესის კონტროლერის კარგი მანუალი მინდა სადაც უბრალოდ შეერთების სქემებიცაა და მერე ნასტროიკის მანუალიც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 17:44) [snapback]14320[/snapback] PAINKILLER რთული რომაა იმიტომაც ვეჭიდავები, რატომღაც დარწმუნებული ვარ რომ მაინც ამოვთხრი ![]() რა თქმა უნდა, როცა გინდა რომ სმესი გაამდიდროს და მატორი გაცოფდეს მაშინ გასაგებია, რომ წვა აღარ გაინტერესებს, მაგრამ რომ ავიღოთ შემდეგი სიტუაცია, როცა არ გონკაობ და გინდა რომ ცოტა დაგიწვას, რესურსი დაზოგო და ცუდ ბენზინზე დეტონაცია არ მოგცეს, მაშინ სასურველი იქნებოდა ბუსტის არა აწევაქ , აამედ ჩაწევა, 0.3-0.5 რომ დაუბეროს. ტავად ბუსტის დაწევა პრობლემა არაა, მაგრამ ამ დროს ECU-ს ჰგონია რომ ბუსტი ნორმალური აქვს და ბენზინსაც შესაბამისს ასხამს. შედეგად ეს ჩაწევა არაერფექტური გამოვა. აი ამ დროს კიმ მჭირდება სმესის კონტროლერი. მაგიტომ მაინტერესებს თუ ვინმემ იცით სმესის კონტროლერის მუშაობის პრინციპი, ანუ მაინტერესებს რა ინფორმაციებს იღებს მანქანიდან(რომელი დატჩიკებიდან იღებს) და რა სიგნალს უკეთებს კორექტირებას(ინჟექტორს მართაბს თუ რას მართავს). ნუ ამ სიგნალებს როგორ ამუშავებს. მერე რას უშვება მაგას მე თვითონ დავითვლი, უბრალოდ მაინტერესებს ინფორმაციების IN და OUT და შინაარსს საკუთარი ძალებითაც გავუმკლავდები. ან რამე სმესის კონტროლერის კარგი მანუალი მინდა სადაც უბრალოდ შეერთების სქემებიცაა და მერე ნასტროიკის მანუალიც ეხლა მოიცა ![]() ![]() ![]() სმესის კონტროლერი კი იასნია ინჟექტორებს მართავს, აბა სმესს სხვა არაფერი არ ადგენს ![]() დატჩიკებიდან კი დასჭირდება თითქმის ყველაფერი რაც ECU-ში შედის და რაც ბენზინის ეკონომიას და ეკოლოგიას არ ემსახურება ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|