![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?
იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას ![]() თემა მგონი სწორედ გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
კი მასეა ბუსტის დაჩიკი დგას იმენა ტურბინიდან რომ პატარა შლაგი გამოდის იმაზე.
ანუ ეგ ზომავს ტურბინის წნევას და არა კოლექტორის. მაგიტომაც შვება მასე. თავიდანვე მასე იყო შეერთებული და დავიჯერო იაპოშკა სულელი იყო? ამდენი რამე გაუკეთა მანქანას და |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jun 6 2010, 10:50) [snapback]143404[/snapback] კი მასეა ბუსტის დაჩიკი დგას იმენა ტურბინიდან რომ პატარა შლაგი გამოდის იმაზე. ანუ ეგ ზომავს ტურბინის წნევას და არა კოლექტორის. მაგიტომაც შვება მასე. თავიდანვე მასე იყო შეერთებული და დავიჯერო იაპოშკა სულელი იყო? ამდენი რამე გაუკეთა მანქანას და ვადასტურებ იაპოშკა სულელი იყო . სულელი იაპოშკებიც არსებობენ ![]() + ტურბინის შლანგებს ჯობია ხელი არ ახლო მანდ შლანგში რესტრიქტორი დგას და სწორედ ეგ რესტრიქტორია პიკებზე პასუხისმგებელი. |
|
|